Classic christmas....

Als ik naar de vorige kaart kijk en ik zie de twee kaarten die ik nu hier ga plaatsen, dan ben ik misschien toch wel iemand van uitersten.....Ik vind heel veel leuk....en ik heb namen op mijn adressenlijstje staan waarvan ik weet dat ze dit soort kaarten heel erg waarderen.....

Onlangs heb ik echt een prachtig pakket gewonnen van Studio Light en dat papier leent zich prima voor dit soort ietwat klassieke kerstkaarten......



en nog 1.....


Het haalt mij niet zo veel uit wat ik maak.....als ik weet dat mensen hier van houden dan maak ik dat ook gewoon met heel veel plezier....omdat ik weet dat het enorm wordt gewaardeerd....
We doen het tenslotte niet voor niets, als ze a-la-minuut bij het oude papier worden gekieperd dan koop ik liever dozen kaarten van een euro....die mogen van mij met alle plezier bij het oude papier hahaha.

Ik ga nog even door met mijn kerstkaarten.....het gaat prima maar nog laaaaaaaaannnnnnngggggg niet klaar. Geeft niets, we doen wat we kunnen.

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Hoi Plony,
    ik moest echt even kijken wat je bedoelt met uitersten. Maar nu ik het helemaal lees snap ik wat je bedoelt. Door de plaatjes zijn deze kaarten klassieker dan je kaarten met stempels. Of zit ik er naast? Er is in elk geval weer en boel te zien op je kaarten en dat is sowieso leuk om steeds iets te ontdekken dat je eerst niet zag! De aankleding is prachtig en ik blijf dat zo ontzettend knap vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Plony, ben ik weer! Las net je berichtje bij mij! Ik heb inderdaad nachtdienst! En jij ook! Hahaha, nee dus, maar wel leuk dat je zo'n nachtbraker bent. Heb ik ook al eens met iemand anders gehad. Ik vragen: hee, heb je ook nachtdienst? Bleek ook een nachtbraker te zijn! Hopelijk slaap je nu lekker. Ik duik tegen 8 uur mijn bedje in. Fijne zondag!
    Groetjes,
    GerJanne

    p.s. heb je bewust je woordverificatie aangezet?? Ik krijg nu dat ik moet bewijzen dat ik geen robot ben. Of zou dat door het tijdstip komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Plony,ik krijg ook de kriebels als ik er aan denk dat mijn kerstkaarten weg worden gegooid.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaarten zijn ook deze weer, zoals je misschien weet, loop ik gigantisch achter met bloggen, dat ga ik niet meer inhalen helaas.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony. Deze kaarten zijn prachtig. Je hebt ze leuk gemaakt met alle mooie details. Mooi papier en de plaatjes zijn erg leuk. Weer een
    aar toppertjes. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn 2 schitterende kaarten Plony, prachtige kleuren en mooi papier, toppertjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, vooral die met de roodborstjes! Snap wat je bedoelt, sommige mensen krijgen daarom van mij een goedkope van het Kruidvat, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony!
    Ik ben het met je eens hoor dat de gestuurde zelfgemaakte kaartjes wel door de ontvanger moeten worden gewaardeerd. Prima als ze er niet van houden, maar dan wordt het echt een Action kaartje! Ik had je ook vannacht een reactie kunnen sturen, ben ook zo'n nachtbraker, hihi. Je kaartjes zijn prachtig geworden al vind ik persoonlijk de 2de een ietsie pietsie mooier!
    leuke zondag verder en ik ga ook maar eens aan de freubel, heb best wel veel gewerkt afgelopen tijd en ja de blogjes bijhouden kost ook veel tijd, dus de rest van de zondag wordt hier aan besteed! Nu maar hopen dat er geen visite komt whaha
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both are beautiful Plony, though I like the second one more! Cute images, layering and I love the laces.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon weg schitterend en ja die classics blijven iets hebben hoor. Alle twee hebben ze iets wat uitstraalt en je blijft gewoon zwijmelen hier zo mooi telkens.

    liefs Van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi plony
    nou deze kaarten zien er geweldig uit, erg leuk met alle gebruikte dingen erop en ja zo denk ik ook stuur alleen kaarten naar mensen die het waarderen:-))
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 Prachtige kaarten Plony, met allebei veel werk gehad denk ik. Mooi gedaan en heel veel te bekijken!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze twee zijn helemaal mijn smaak zulke mooie plaatjes prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony, je bent echt van alle markten thuis hoor. Heel mooi al vind ik je andere uiterste persoionlijk mooier.
    Vind het kaartje met de roodborstjes wel heel schattig.Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaarten.

    Op allebei in zoveel moois te zien.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Juist dat maakt het freubelen toch zo leuk Plony, de afwisseling en het persoonlijk maken voor bepaalde mensen. Ik vind het grappig om te lezen dat jij dat ook doet en om te zien natuurlijk. Ook aan deze kaarten heb je veel aandacht geschonken, ze zijn mooi vooral de onderste vind ik..top.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou niet kunnen kiezen tussen deze 2 kaartjes Plony....allebei zijn ze waanzinnig mooi...er is zoveel moois op te zien....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful Christmas cards, all lovely embellishments.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooo Plony, deze kaarten zijn wonderschoon, weer héél goed bedacht en uitgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Ik vind dit juist van die schitterende
    kaarten, ik hou hier heel erg veel van,
    en de plaatjes zijn super, oneindig
    veel mogelijkheden heb je daarmee,
    ja top kaartjes ☺ !

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk die nostalgie!
    Hij is prachtig geworden! Jahoor deze word ook vast en zeker gewaardeerd!
    Een echte Plony gooi je toch niet weg...die lijst je in! hahahahaha
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Plony, vind deze ook erg mooi!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje