De eerste.....


de eerste.....de eerste wat????
De eerste digi van Ppinkydolls die ik heb gekleurd......ik vind ze heel apart en niet allemaal even mooi maar toen ik deze freebee zag op FB had ik zoiets van...ach, laat ik het ook eens proberen....met deze kerstkaart als resultaat....


en als je het dan zo allemaal bij elkaar ziet dan is het toch wel een leuk kaartje geworden toch?
Ik houd wel van een uitdaging en dit was er weer 1....hahahaha....

Er zijn zo ontzettend veel verschillende soorten plaatjes om in te kleuren en dan vind ik het ook wel leuk om niet bij 1 soort te blijven hangen. Helaas zijn de stempels wel erg prijzig en kun je nu eenmaal niet alles kopen maar gratisssss......ja, daar ben ik dol op hihihihi....zo Hollands als het maar zijn kan....Zo is het leuk om weer eens iets nieuws uit te proberen.....


leuke tekstlabel....kostte ook niets want die zat bij mijn gewonnen pakket van studio-light.....zien jullie wel dat ik bést zuinig ben...zo af en toe hahahahahaha.


Deze leuke kerststerren zijn gemaakt met een magnolia-mal...en nee....die was écht niet gratis...


en Jingle Bells lag al heeeeeeeeel lang te wachten want ik ben niet zo van de "rood"..maar nu mocht ie erop hoor.....

Ik hoop dat jullie ook deze kaart kunnen waarderen en als je er niets aan vindt mag je het ook zeggen hoor.....smaken verschillen nu eenmaal, daar gaan we niet over twisten.

Lieve groetjes van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:

http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/   : fav.color combo
http://christmasstampin.blogspot.nl/   : anything goes
http://dreamvalleychallenges.blogspot.ca/   : getting ready for christmas
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/   : christmas

Reacties

  1. hoi plony
    zag deze erg gave kaart op FB voorbij komen en vond het al geweldig, hier kan ik zeker van genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Plony...very different from your vintage style. Love the cute image too.Big hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig Plony, echt mooi gedaan. Dit stempeltje zou ikzelf niet kopen maar smaken vrschillen nu eenmaal. Gelukkig ook maar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart maar het stempeltje is niet mijn ding....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk hoor Plony, alles uit proberen, maar de digi moet ik toch even aan wennen hoor! Wel prachtig ingekleurd natuurlijk maar....mwah, hummmm... ik moet heel erg wennen, hihi. Je kaart is verder beeldig! en weer veel moois op te zien.
    fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje Plony...er is zoveel moois op te zien.....schitterend!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beeldschone kaart met een leuk maar wel erruuuuuuuug droevig kijkend poppetje Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony heel erg mooi,en wat heb je prachtige materialen gebruikt.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Plony,
    ik vind je kaart prachtige die letters Jingle Bells zijn helemaal geweldig! Ik houd erg van rood. Grappig die verschillen. Ik vind de digi, mwahhh! Niet een favoriet, laat ik het zo maar uitdrukken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A lovely card, you made the image look beautiful.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De opbouw van je kaartje vind ik prachtig, de digi daar in tegen vind ik maar niks! Lekker eerlijk hé. Het is maar goed dat we niet allemaal van het zelfde houden dat zou ook maar saai zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh ik vind hem wel leuk Plony de digi en zo mooi ingekleurd.roetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig geheel! Alles klopt en de afbeelding past er perfect bij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, prachtig gekleurd. Maar van de Pinky Dolls moet je idd echt houden.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtkaart weer, ze zijn echt te schattig deze, toevallig ook bezig met een kaartje met deze, maar andere kleurtjes, de jouwe vind ik schitterend gelukt, fijn weekend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart,Plony.
    Erg mooi gedaan. Ik vind het plaatje erg mooi ingekleurd.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk kaartje het stempel is wel grappig maar ik heb bij jou wel leukeren gezien de kleuren zijn wel heel mooi en je hebt er wel weer wat mooi,s van gemaakt groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Plony,
    Oh; she's adorable. Love the glitter on her hat and the polkadots on her socks & body! A stunning card with lovely colour combo. Thanks for playing with LLC.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts


    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is super lief Plony, en rood is toch wel leuk met kerst, kan niet altijd roze zijn he.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superbe et charmante création Plony, pleine de grâce, merci de jouer avec nous chez CSAYL, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh, wat een super mooie kaart Plony!
    En wat een leuke digi, en zo mooi ingekleurd... Super...

    Fijn weekend en lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Wat een ontzettend gave kaart, echt super mooi ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt Plony.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card Plony! Thank you so much for joining us at LLC this month :-) Have a nice day! Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card, love the image and your use of it. Lovely colour choice and great embellishments. Thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenges.
    Kim x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje