Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen, daar ben ik alweer want het is ook bij WLVC tijd voor een nieuwe challenge.

Onze sponsor deze keer is


en er is een hele mooi prijs te winnen dus....kijk maar eens op het WLVC-blog.

We willen heel graag voor de komende 2 weken jullie VINTAGE KERST-kaarten/creaties zien.
Ik denk dat we allemaal nog wel een extra kerstcreatie kunnen gebruiken dus.....maak hem maar lekker vintage en doe mee.

Mijn creatie is een kerstkaart geworden want ik ben nog niet klaar hoor......


Een niet-traditionele kleurencombi weer maar ik zie op dit moment heeeeel veel niet-traditionele kleuren voorbij komen op de kerstkaarten. Alles mag toch...waarom niet.


Ik vond dit hobbelpaardje wel een leuk detail om erbij te gebruiken....


en de grote en de kleine strik op elkaar is echt een must-have.....


een banner erbij en klaar is ie weer om ergens op de mat te gaan vallen....en dat duurt al niet eens meer zo heel lang......

Doen jullie lekker mee bij WLVC, het deelnemersaantal is best super bij de challenges en daar zijn we echt heel blij mee. Tot ziens bij Mr.Linky.....

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Prachtig weer Plony en niet-kerstkleuren zijn juist leuk en verrassend.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een geweldige kaart weer, zo mooi ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtkaart Plony, mooie details en plaatje, en ook de stansjes in de hoeken mooi verwerkt!! En ik vind de kleuren prachtig, zelf ben ik ook niet zo van groen rood en goud!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit. Mooie kleuren. Het was me helaas niet gelukt om mee te doen met de vorige challenge. Had nog vele opdrachten liggen. Maar ben er bijna klaar mee. Dus hopelijk gaat het me nu wel lukken!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige mooie kaart Plony !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. juist heel apart en mooi plony door deze kleurencombi
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is prachtig Plony. Mooie kleurcombinatie.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk sfeertje!
    De kleurtjes zijn ook erg fijn gecombineerd! Een bofferd die deze op zijn/haar mat krijgt!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SCHITTEREND kaartje Plony....weer geweldig leuke details erop zoals die dubbele strik ...en dan in deze kleurtjes .....SUPERSSSSSS!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    je voorbeeld is weer schitterend!
    En kerst als het maar vintage is...nou, dat ga ik zeker proberen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi, vind niet juist hele mooie warme kleuren die je gebruikt heb! Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk nostalgisch kaartje weer Plony! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Wat laat je weer een prachtig vintagekaart zien leuk eens een totaal andere kleurencombi. Dat vind ik zo leuk aan zelfgemaakte kaarten je kunt zo lekker eindeloos variëren met kleurtjes en details. Leuk detail op je kaart vind ik de kanten hoekjes onder het plaatje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A stunning card, the details all look beautiful.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer veel moois te bewonderen Plony, het is een plaatje.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart Plony en mooie warme kleuren.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony. Wat een prachtige voorbeeldkaart. Mooie kleuren combi. Heel leuke details zie ik op je kaart. Ik hoop dat ik deze keer mee kan doen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous!! :Love the colors.. Love the different dies you used.. that bow is amazing! So much detail.. Just absolutely beautiful!!

    - Susan
    {Scrap A Thousand Words}
    Open-Minded Crafting Fun Challenges (DT Call Until Nov. 22nd)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje