Het werk gaat door.....

Goedemorgen allemaal......ja hoor, het werk gaat gewoon door.....
Ik ben soms in blogland wel eens een beetje afwezig maar dat wil niet zeggen dat er niets wordt gemaakt....Veel dingen achter de schermen maar....vandaag twee kaartjes om te posten hier op mijn blog.

Als eerste een heerlijke roze romantische kerstkaart....helemaal mijn ding natuurlijk hahaha....


Heerlijk vind ik dit sfeertje en ik kan je verzekeren dat er in huize de Jong zeker veel roze te vinden zal zijn met de kerst hahaha....

Dan heb ik vroeger echt een berentik gehad....die eigenlijk nooit helemaal is over gegaan dus toen ik dit lieve berenplaatje zag MOEST ik gewoon even aan de slag ermee......en ook deze is een tikkie roze......hihihi....


Zo, ik hoop dat jullie geen roze vlekken zijn gaan zien hier op mijn blog hahaha.....
Morgen ben ik weer terug met een kaartje en dat is een keer géén roze....tot morgen?

Liefs van Plony.

De 1e kaart doet mee aan de challenge bij : http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   : kerst
De 1e kaart doet mee aan de challenge bij http://basteltantenchallengeblog.blogspot.nl/  : bling bling
De 1e kaart doet mee aan de challenge bij http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/   : christmas
De 2e kaart doet mee aan de challenge bij: http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/   : shabby chic
De 2e kaart doet mee aan de challenge bij:http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/   : anything goes

Reacties

  1. Wat een schitterende kaarten Plony. Mooi van kleur en een tikje romantisch van stijl. Helemaal mijn ding ook wel. Super gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn mooie kaarten Plony. Succes met de challenges.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony, ik ben toevallig ook met de plaatjes van Syta aan het stoeien...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart in de roze tinten.
    Leuke plaatjes.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze weer super mooi lekker roze ik hou er ook wel van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Plony, helemaal in jou stijl! Vind ik toch het mooiste om te zien als ik eerlijk mag zijn!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty's van kaartjes Plony! Ik hou ook wel van het roze hoor! Ik kom langzaam weer uit mijn dip en hoop snel weer een kaart te maken.
    Heel fijn weekend, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony. Het verveeld mij niet hoor! Ik hou wel van roze. Beide kaarten zijn weer prachtig geworden. Leuke mallen! Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hééél erg mooie kaartjes Plony, orachtig in die rosekleur....helemaal jouw stijl
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaartjes, Plony.
    Leuk hoor in roze.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    Tegenwoordig heb ik ook niet zoveel blogtijd, ik kijk wel maar reacties schrijven komt er niet altijd bij. Je kaarten zijn beiden prachtig maar de bovenste vind ik schitterend mooi!!
    Nog veel knutselplezier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What beautiful Vintage cards, Plony! So lovely! Thank you for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Two more gorgeous Christmas cards.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 Prachtige kaarten Plony, echt jou stijl. Mooie kantjes en kleuren details enz.!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woooow!!! Deine Karten sind Zauberhaft!!!

    Die erste ist mein absoluter Favorit aber kein wunder ... ich liebe Glitzer und Du hast die Challenge der Basteltanten super umgesetzt!!

    Danke für Deine Teilnahme bei den Basteltanten.

    Liebe Grüße
    Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ein richtig hübsches Werk hast Du da gezaubert.
    Hab ganz lieben Dank fürs mitmachen bei den Basteltanten
    Liebe Grüße
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, shabby chic gorgeousness Plony! Thanks so much for dropping your gorgeous card by our Dream Valley 'Anything Goes' challenge and good luck! Hugs, Wends x Dream Valley DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony, wat een ontzettend mooi en lief roze kerstkaartje heb je gemaakt. Je andere kaartje is ook een schatje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a lovely Christmas card, such a lot of detail.

    Thanks for joining in our 'It's All About Christmas' challenge at Crafty Calendar Challenge and good luck.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje