Hoera 3 jaar Plony's Blog....

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag is het precies 3 jaar geleden dat ik mij in blogland begaf en jullie weten natuurlijk allemaal waar dat toe heeft geleid.....
Nog steeds ben ik heel blij met dit blog en met alles wat er nog bij is gekomen....mijn vintage-blog met de lieve meiden van mijn team......mijn FB-pagina en mijn FB-groep Vintage and More.....Pinterest......het blijft 1 groot feest.....en dat allemaal door een hobby.....

Om te laten zien hoe ik alles waardeer....en zéker alle volgers, hier en op andere plaatsen waar ik te volgen ben, heb ik vandaag een candy weg te geven.
Onlangs hebben Arie en ik een heerlijke vakantie gehad met ook nog een weekend met alle kids en kleinkids....Dit was n.a.v. onze trouwdag en die dag viel op 26 oktober......Ik had bedacht dat 26 toch wel een hele mooie dag was en dat het getal 26 de prijswinnaar maar moest opleveren.
Ik ben dus gaan tellen vanaf de 1e reactie onder mijn bericht Kadootjestijd en de 26e reactie is.....

van Maartje......http://maartjemes.blogspot.nl/

Jij...Maartje....krijgt dus de prijs candy thuis gezonden en ik heb geprobeerd het op de foto te zetten....dan krijg je vast een idee van wat het is....


Ik hoop dat je het leuk vindt en ik persoonlijk vind het geweldig om dit te mogen opsturen naar zo'n trouwe volger van mijn blog.....
Wil je mij even mailen met je gegevens.....de enveloppe ligt al klaar.....

Dankjewel allemaal voor jullie trouwe reacties...... en hele LIEVE  reacties...steeds weer.....
We gaan er weer een jaartje bij plakken......samen met jullie op naar 4 jaar Plony's Bloggie....

Liefs van Plony

Reacties

  1. Gefeliciteerd plony metje 3 jarig jubileum van je prachtige blog. Een prachtige candy geef je weg hoor, daar zal ze echt wel blij mee zijn!!
    Anja van harte gefeliciteerd met deze prachtige candy!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd plony en uiteraard Maartje met de gewonnnen geweldige Candy.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd ,Plony en maartje ook
    gefeliciteerd.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag precies drie jaar, nogmaals Gefeliciteerd Plony! Op naar de volgende vele jaren. Geniet altijd volop bij je! Ik zou dit bloggen ook niet meer willen missen. Echt zo leuk!!
    Doe er ook vele tips en inspiratie op. En dan al die leukte uitdagingen! Geweldig!
    Gefeliciteerd Maartje met deze super mooie prijs! Dankjewel Plony voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Plony, met vandaag! En Maartje, van harte met deze prachtige candy!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt dus dubbel feest Plony! Proficiat met alles en ook felicitaties voor Maartje.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig ik zie net dat ik de candy gewonnen hebt ik kan het haast niet geloven en ben er erg blij mee ik hoop ook nog jaren van jou leuke blog te genieten ik stuur zo mijn gegevens op groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony, gefeliciteerd met het drie-jarig bestaan van je blog, en Maartje met je prijs.

    Liefs, sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van Harte Gefeliciteerd Maartje.

    Plony ook nog Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog. Dat er nog veel jaren bij mogen komen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Drie jaar alweer! Wat is er een hoop gemaakt in die tijd! Op naar de volgende drie of tien of dertig...
    Gewoon lekker doorgaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Plony met je 3-jarig jubileum...op naar de 4. Gefeliciteerd Maartje met het winnen van deze mooie candy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi plony
    als eerste van harte met je drie-jarig blog en op naar de volgende drie jaar en maartje van harte met je prachtig gewonnen prijs en geniet er lekker van!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Geweldig leuk voor Maartje dat ze de Candy heeft gewonnen! En jij nog heel veel jaren blogplezier erbij!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Plony met het 3 jarig jubileum vanje geweldige blog....het is altijd een waar genoegen om al het moois te komen bekijken...
    En Maartje gefeliciteerd met de mooie candy....daar kan je vast weer wel iets leuks mee maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat noem ik nou nog eens een pret pakket!
    Gefeliciteerd Maartje!
    Op naar jaar 4,5,6 en hopelijk nog veel meer!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Maartje, gefeliciteerd met het winnen van deze mooie candy! Plony, bedankt voor het verloten ervan en nog vele blogjaren gewenst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony, gefeliciteerd met je blogjubileum. Ik hoop dat er nog heel veel jaren bij mogen komen en dat we met z'n allen dus nog lang mogen genieten van al jouw mooie creaties.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Plony
    met je 3 jarig blogbestaan:-)

    Maartje gefeliciteerd met het winnen van dit prachtige pakket.

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations Plony on your bloggaverary!! I have a ways to catch up to you-heehee guess I won't ever catch up!! lol But congrats anyhow and glad to see your muse just keeps on creating! ")
    thank you for coming by my blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje