Nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen.....

Maandag 3 november alweer.....en tijd dus voor een nieuwe challenge bij WLVC.

De sponsor van de nieuwe challenge is.....


en wie het blad nog niet kent.....superrrleuk blad! Doe mee aan de challenge en wie weet win je het wel.

De opdracht is deze keer....maak een vintage creatie/kaart met grijs/roze....

Op het challengeblog zie je de prachtige voorbeelden van de meiden en hier laat ik je de mijne zien met wat extra details....


Ik heb er maar weer eens een easeltje van gemaakt....blijft toch wel heel leuk en mijn familie en kennissen vinden het altijd erg leuk om een easel neer te kunnen zetten....deze vindt zijn weg wel in december.


Leuk deze banner hè.....zat bij mijn gewonnen studio-light pakket....dit soort leuke details passen altijd wel ergens bij....


Deze moest ook nog even apart geshowd worden....wat een geweldige pin hè, chic....


en tenslotte een klein kalendertje......dat was de finishing touch zullen we maar zeggen.

Gaan jullie weer meedoen....net zo massaal als bij de vorige challenge.....Ik heb bij 77 !!!! deelnemers een berichtje achter gelaten.....doe dat eens maal een minuut of 3 om het blogbericht te lezen, de kaart te bewonderen en een reactie achter te laten......dan begrijpen jullie wel dat dat een flinke klus was maar......we zijn wel heel trots op zoveel deelnemers......

Heel veel knutselplezier en een hele fijne dag allemaal.......liefs van Plony.

Reacties

  1. Helemaal mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Heel mooi en die prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een hele kluif om bij zoveel deelnemers een berichtje achter te laten maar het wordt wel erg gewaardeerd denk ik. Je easeltje is weer een plaatje in deze chique kleurencombinatie Plony. Die pin is idd een beauty van de bovenste plank, lijkt wel een vintage broche/oorbel..smullen weer...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige mooie kaart is het weer en ja wat kunnen we trots zijn he op zoveel deelnemers.Helemaal te gek.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer prachtig uit Plony, lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend plony!!!
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerst inspiratiekaart Plony...heeft inderdaad een chique uitstraling....hele leuke challenge weer...ja en reageren kost tijd...ik doe er gemiddeld toch ruim 20 per dag....dus één uurtje per dag zoet mee....en...ik vind het nog fijn ook om te doen.. Ik waardeer het zelf ook dat ik reacties krijg...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal in jouw straatje deze mooie kleurtjes en dat kun je ook weer goed aan je prachtige easelkaart zien!

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een super mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi kaartje met heel mooie details kan ook niet anders ik geloof dat het heel veel tijd vergt om bij ieder een berichtje achter te laten ik vind het heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, Plony.
    En dat die zijn weg wel vind in december dat geloof ik graag.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie Plony!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Plony. Leuk model met mooie details!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is prachtig gedaan Plony. Leuke opdracht ook dat roze met grijs.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt voor de super leuke nieuwe uitdaging. Aan deze uitdaging gaan vast veel dames meedoen ik ga ook zeker meedoen dit keer helaas lukt het me niet altijd ik kom altijd tijd tekort hihi. En uh alvast succes met reacties achter laten.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi is je kerst-easelcard Plony! En ook nog eens in een schitterende kleurencombi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautiful easel card. Super trimmings.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet van je mooie kaart bij mij is anders te zien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony
    Inderdaad heel veel werk al die antwoorden bij 77 deelnemers. Ik heb me steeds afgevraagd of ik weer moest reageren en bedanken op een reactie op mijn ingezonden kaart. Maar goed dat ik dat niet deed anders was het nog meer werk voor je.
    Deze kaart in grijs/roze is echt helemaal te gek.
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zo'n easeltje...en leuk om even wat details van dichterbij te kunnen zien...zo'n kalendertje is wel heel handig hoor en wat staat het leuk zo!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig Plony dat je altijd bij iedereen een reactie achterlaat. Het kost tijd maar je doet het toch maar!
    En dan de prachtige kaarten die je ernaast ook nog maakt.... Deze is weer super en ik ga er ook weer voor zitten, maar jou evenaren?? Hoeft niet, als je maar lol hebt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je er weer een mooie sfeervolle kaart van gemaakt, Plony. Dat is aan jou wel besteed. Mooie details en prachtige kleurencombi. Ik ga zeker weer meedoen bij WLVC (was vorige keer te laat...argh)! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje