Nieuwe challenge SCH

Goedemorgen lieve allemaal.....

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Sugar Creek Hollow en we hebben een hele leuke opdracht: Recycling/re-purposing...... gebruik iets of verwerk iets voor een ander doel als waar het oorspronkelijk voor was bedoeld.

Je kunt hier heel veel kanten mee op, er zijn genoeg dingen die je kunt her-gebruiken.
Ik heb gekozen voor het volgende ....


Hahaha....ja hoor.....een kwast. Vraag niet wat voor kwast precies...ik geloof van een blokkwast hihihi.....in ieder geval ben ik hiermee aan de gang gegaan maar je kunt  ook gewoon een stukje verpakking op een kaart verwerken natuurlijk....ik noem maar iets.
Ik heb dus gekozen voor deze kwast.....in de verf gezet en geprobeerd de boel een beetje vintage/shabby chic eruit te laten zien.....met DIT als resultaat.....


Is ie schattig of niet.....Kantjes, bloemetjes, franjes, pareltjes......kijk dan waar je uitkomt.....erg leuk om te doen en een echte metamorfose....


Nog even een close-upje.......maar goed dat er Kreadoe is want zo gingen mijn roosjes wel heeeeeel hard er doorheen hahaha.

Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben bij het zien van onze opdracht en het zou super zijn om je te mogen begroeten als deelnemer bij Sugar Creek Hollow.....

Een heel fijn weekend en liefs van Plony.


Deze creatie doet mee aan de challenge van:
http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : use lace

Reacties

  1. Hoi Plony,
    Wat mooi!!!
    Ja inderdaad veel roosjes haha. Ik vind dat altijd zonde maar inderdaad als er een beurs is kun je weer een hoop inkopen! Veel plezier :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar op het idee komen, wat een mooi resultaat! Heel je roosjes in roze voorraadje op! Maar je hebt vast al nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf hoe kom je toch aan die leuke ideetjes heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zoals je dit weer hebt bedacht en gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heeeeeeel geslaagde metamorfose Plony! met een gaaf resultaat....zeker maar goed dat je naar de KreaDoe bent gewweest, vast veel nieuwe roosjes gekocht! En shabby dat is ie! met het mooie kant
    en prachtige versiering aan de kwast.
    fijn weekend en ik ga morgen lekker KreaDoeën! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan. En dat van de roosjes ken ik. Ik ben ook de laatste weken een beetje te royaal met roosjes geweest. Misschien zondag de zestiende in Schiedam???? Ik hoop van wel. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow PLony
    wat je al van een kwast kunt maken, helemaal geweldig.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi plony
    wat een leuke en prachtige creatie en mijn man die altijd huisschilder is geweest lag in een deuk wat je met de kwast hebt gedaan
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien hoe je van iets simpels als een kwast iets heel moois weet te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Hoe kom je op het idee om een kwast te pimpen hihi. Super gaaf gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie creatie heb je gemaakt van een simpele kwast! Schitterend gemaakt.
    Had ik m'n keukenblikken maar nog niet op blogs gezet.... konden ze meedoen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fantastic piece of altering. Your brush now looks beautiful.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaha, waar een blokkwast al niet goed voor is. Leuk bedacht en uitgevoerd Plony, leuk dat kanten "rokje" net boven de haren..hihi..vraag me af wat voor effect het geeft als je met parelstrengen gaat schilderen..LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony. Wat prachtig en wat een super idee, een vintage kwast. Ik zou hem zomaar een mooi plekje aan de wand geven Prachtig!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOOO wat is dit gaaaaaaaaaaf waar haal je het allemaal vandaan zeg. Ik vind hem helemaal superrrrrrrrrr geweldig.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw prachtig,.. en wat een super origineel idee
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Plony...I have always enjoyed participating in your challenges at WLVC and love vintage creations too. Thank you so much for stopping by at my blog and joining my list of crafty pals. I love your work too and happy to be following you now! Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a beautiful creation. I love all the decorations and the sweet colors.
    Thank you so much for joining us at Vintage utfordring ♥
    Hugs Åsalill

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje