14 december reminder....

Dit is een kopie van het bericht op het We Love Vintage Challengeblog !!!!!!!!!!



Goedemorgen allemaal.......
Een reminder-bericht tussendoor.....ik was weer zélf aan de beurt om een reminder te maken voor de lopende challenge van het WLVC-blog.
De opdracht is natuurlijk bekend.....een vintage creatie met kind en dier...
Er zijn zoveel leuke plaatjes te vinden voor dit onderwerp maar ik heb nog een keer gekozen voor een plaatje uit dezelfde serie als waar ik mijn challenge-voorbeeld mee heb gemaakt.
Ik vind deze plaatjes heel schattig en heel bruikbaar op een kaart o.i.d.


Mijn kaart is er 1 geworden met een kalendertje erop, houten toevoegingen, veeeel bloemetjes, pareltjes ,kantjes en randjes.....





Natuurlijk hoeven jullie niet meer iets voor de kerst te maken...als je al klaar bent voor de kerst maak je toch gewoon weer iets anders met een kind+dier-plaatje....maar we hopen wel dat je meedoet...dat is duidelijk toch? Hahahahahaha....

Ik wens iedereen een hele fijne dag en sluit dit bericht af met een paar leuke kerst/winter ideetjes om te onthouden.....gevonden op internet....misschien krijg je er nog wel een ideetje van....
Doeidoeiiiiiiiiiiiii. Liefs van Plony.






Deze creatie doet mee aan de challenge bij:

http://www.vintagejourney.com/   : let's celebrate
http://crafts4eternity.blogspot.co.uk/ : Christmas
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/   : with love
http://vintageudfordring.blogspot.nl/   : vintage kerst

Reacties

  1. Hoi Plony,
    Prachtige kalender mooie details.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi leuk met zo,n kalender er op en wat een grappige winter ideetjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtikaart Plony, heel veel moois te bespeuren. Lief plaatje en mooie kleurtjes. En die houten figuurtjes vind ik helemaal top!!
    Mooie kerstidee fotootjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wist het al wel maar toch nog even zeggen dat het een plaatje is hoor!
    Zo leuk met het kalendertje er in dat staat toch heel gezellig ergens aan een muur!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeld van een creatie! EN die foto zijn heel grappig. Dat knotje...ik zal het mijn dochter laten zien...hihihi, misschien vindt ze het leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Plony, what a stunning calendar, I love the mix of Kraft card, with your flowers and sweet image. Great layout. Thanks for joining in the challenge at A Vintage Journey and good luck.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het Plony, trg een prachtige creatie die je gemaakt hebt

    Grt gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning kalender!! Amazing!! Thanks for joining Vintage Udfordring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Plony,
    Lovely calendar with beautiful image and decorations. Thanks for joining LLC for our Decemberchallenge. Merry Christmas & A Happy New Year!

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje