De laatste challenge bij Sugar Creek Hollow


Hallo allemaal,

Jullie zien het al aan de titel van dit blogbericht.....de laatste challenge van SCH.....
Heel jammer vind ik het maar door omstandigheden gaat de eigenaar van het blog stoppen met de challenges dus dit wordt het einde van SCH.
Een half jaar heb ik deel uit mogen maken van het DT en ik kon mezelf goed vinden in de opzet van het blog en in de opdrachten....Ook de dames van het DT waren heel fijn om mee te werken en ik hoop ze allemaal nog terug te zien met hun mooie creaties in blogland.

De opdracht van deze laatste challenge is: No cards.....dat is duidelijk...geen kaarten dus.
Je mag een kadootje maken, mixed media, home-decoraties.....verzin maar iets leuks...

Mijn voorbeeld voor deze challenge is een kalender geworden.....roze en vintage.....


Lekker in de weer geweest met Frantage.....de houten hekjes doen het best leuk zo...




Ik hoop dat jullie lekker meedoen met onze laatste challenge....dat zou een leuke afsluiter zijn.....

Ik heb vanaf nu weer tijd over......jeetje als ik me nu maar niet ga vervelen.....hahahaha....

Allemaal een heel fijn weekend en liefs van Plony.

Reacties

  1. Leuk met die franjers onderaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Plony weer een blog die stopt! En jij ga je vast niet vervelen....genoeg reuring zo ook op je WLVC blog! Je kalender is heel gaaf met dit mooie houten bewerkte hekwerk!Een schattig geheel is het geworden!
    Heel fijn weekend en geniet van je vrije tijd!!! liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plony, your calendar is a gorgeous vintage beauty. It is so feminine and full of very pretty details.

    Although your time on the Sugar Creek Hollow DT was not as long as I would have liked, I have really appreciated your beautiful work and your commitment to the team. Thanks and I will continue to follow your blog.

    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Plony Wat is dat mooi gedaan met de hekjes .
    Mooie details echt prachtig !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte "hekkensluiter" ;-)
    Einde van een blog, altijd jammer zeker als je er met plezier zit! Maar ook met een mooie einde jaars/nieuw jaars thema! Prachtige accentjes waarin de kleur roze niet kan ontbreken een genot om naar te kijken!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, dit ziet er weer schitterende uit!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plony en vervelen ik lach me rot....daar moet meer voor gebeuren twee gebroken armen of zo, zodat je echt niks kan want anders ga jij je niet vervelen. Jammer dat ze gaan stoppen ik vind de kalender weer een lust voor het oog geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat ook zij stoppen met het blog. Ik lees het steeds vaker... jammer hoor.
    Maar jouw kalender maakt het een beetje goed. Supermooi gedaan Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was dan maar van korte duur Plony maar je neemt wel schitterend afscheid!! In 1 week tijd is dit het 4e blog waar ik van leest dat ze niet doorgaan in 2015...........nog even en we vervelen ons straks allemaal hihi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful calender, something to treasure all year long.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kalender Plony...prachtige details erop ....en heel jammer dat dit blog ook stopt met challenges....dat is zeker ook voor jouw niet leuk....prachtige inspiratiekaartjes maakte je daarvoor..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi gedaan Plony. En je hebt er een leuk kadootje bij. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje Plony, leuk met al dat frantagé, verder is het weer zo mooi om te zien.
    Jammer dat er zoveel blogs stoppen vind je ook niet.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt maar jij hebt ook wel genoeg te doen en wie weet wat er nog meer op je pad komt. Deze hanger is een plaatje! De hekjes vielen me meteen op, en verder is er zoveel op verwerkt tot een supermooi evenwichtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tijd over?? Dat is heerlijk zeg!
    Heir is het juist druk. Mar dat maakt het wel extra fijn als ik wat kan freubelen, dat ontspant.
    Je kalender is erg mooi! Wat een werk weer, prachtige details!
    Groetjes,
    GerJanne

    p.s. jammer dat we de binnenkant van je bril niet goed zagen op je nieuw foto. Ben wel benieuwd hoe roze die is!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUPERcreatie Plony. Echt prachtig; liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooo wat een prachtige laatste creatie Plony!
    Ze mogen trots op je zijn dat zeker erg mooi gemaakt deze kalender!
    Jammer zeker als je het zo gezellig hebt gehad als dt lid.
    Ik heb de laatste tijd vrij weinig tijd om te bloggen en freubelen vandaar af en toe 's avonds laat wat rond neuzen voordat ik naar bed ga.
    Opeens zag ik je kalender op pinterest verschijnen dus ik dacht hup nu meteen even een reactie geven
    Nou...ik zou niet weten wat jij nu moest gaan doen in de over gebleven tijd....misschien nog een hobby er bij nemen haha
    Nee, gelukkig vervrlen we ons nooit!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje