Ho ho ho...weer een dagje dichterbij de kerst.....

Goedemorgen lieve allemaal.....

We gaan nog steeds lekker door met ons december-feest op het We Love Vintage Challengeblog en vandaag laat ik daar een kerst-tag zien.
Gewoon een leuke Tag die nog gemakkelijk even te maken is voor als je nog snel wat nodig hebt voor de kerstdagen.


Plaatje, kantje mooi papier en wat frutsels en voilá.....hij mag er best zijn toch?

Op het WLVC-blog hebben we deze maand elke dag iets....dat kan een mooie creatie zijn, een nieuwe challenge, prijzen van sponsors maar ook heel veel wist-u-datjes en ik heb ze vandaag ook maar een keer hier op mijn eigen blog....zomaar voor de leut....

Wist-u-dat...
.) IJslanders trollen in de kerststalletjes zetten ipv Jezus, Jozef en Maria .
    Deze brengen dan kerstcadeaus in de kerstnacht.
.) De Anerikaanse kerstsokken-traditie is over gewaaid uit ons eigen kleine landje waar wij
    schoenen zetten met Sinterklaas.
.) De kerstman dus hetzelfde is als onze Sinterklaas.
.) De Frans kerstman Père Noël heet, de Finse Joulupukki en de elfjes Joulutonttu.
.) Dat het in Australië zomer is met de kerst maar dat ze daar dezelfde liedjes zingen...
    let it snow let it snow let it snow
.) De grootste kerstboom ooit 67 meter hoog was en deze in 1950 in een winkelcentrum in
    Washington stond...

Ik hoop dat jullie het leuk vonden....er zijn er natuurlijk nog vééééééééél meer....de kerstman verzamelt er voor het WLVC-blog vást nog wel een paar dus......ga eens langs en geniet van al het aanbod van heel veel moois in deze december-feestmaand.

Lieve groetjes van Plony.


Vergeten jullie onze lopende challenge niet......Kind en dier .

Namens ons allemaal een hele fijne dag en...tot morgennnnnnnnn.
Liefs van Plony.

Reacties

  1. Prachtig Plony, heel erg mooi gemaakt. Momenteel lukt het mij niet om te bloggen door heel veel onderzoeken in het ziekenhuis, en ik ben voor komenede zondag nog wat spulletjes aan het maken voor de hobbymarkt. Zag nu een klein gaatje om even te bloggen, snel ff profiteren, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op grote tags maken en dit is ook weer een heel leuke Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig werk laat je ons weer zien PLony

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi plony
    als eerste geweldig bedankt voor de prachtige kaart hier kan ik van genieten net zoals je erg leuke kersttag weer heel bijzonder is
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie tag Plony. Hoe krijg je die robot weg????
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heel gaaf je tag! Heerlijk kneuterig kerst :-)
    En die weetjes blijven zo leuk hè!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi weer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A stunning traditional piece.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje