Nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen allemaal.....

Vandaag een nieuwe challenge bij WLVC.

Wij hebben van onze sponsor

weer een hele mooie prijs gekregen voor de winnaar van deze nieuwe challenge en wij willen graag dat jullie een kaartje gaan maken aan de hand van een rijtje van de volgende bingo-kaart..


De kaart die ik gemaakt heb als voorbeeld is deze keer iets heel anders dan jullie van mij zijn gewend.....een beetje meer naar het shabby chic maar ik ben zelf bést tevreden over deze uitvoering van de opdracht. Ik moest even wennen aan deze iets andere stijl maar het zou zo maar kunnen dat jullie dit wel eens meer voorbij gaan zien komen.....


Ik heb het prachtige pion-papier maar weer eens opgezocht....ook deze serie/lijn is helemaal geweldiggggg......en ik heb zo'n leuk houten lijstje met acrylverf een wat ander kleurtje gegeven en gebruikt op de kaart.....


Een mooi toefje gemaakt met hartjes, parels, takjes en een mooie bloem op een ornamentje van lichtgewicht klei.....


en een mooie sleutel verwerkt met een kantje eraan en een strik van kreuklint.....

Ik ben wel heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden......
Ik hoop dat tussen alle drukke bezigheden door er hier en daar nog een kaartje gemaakt gaat worden voor onze challenge....dat zou natuurlijk heeeeeel leuk zijn.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Mooie kaart, mooie tekst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem heel mooi meisje.
    echte Plony original
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is het weer een prachtig kaartje zo leuk met de sleutel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Plony voor weer een hele leuke challenge....het gaat me vast wel lukken om deze keer mee te doen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met lieve tekst!
    Ik ga kijken of ik een beetje tijd kan vinden om mee te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoef het eigenlijk niet te zeggen, maar wat is die weer moooooi Plony en zo lekker roze weer. Een toppertje.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonder plaatje te gebruiken lijkt het al heel anders he....maar oooo wat is dit mooi!
    En je mag het absoluut vaker laten zien! Hou hier heel erg van!
    Mooie tekst ook zeg!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful card, the words are lovely.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww, prachtige chique kaart. Heel mooie kleuren en prachtig stijlvol!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Plony !
    Mooie details met de sleutel en de frame zeer chique een toppertje ....
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony
    jou creaties zien er weer schitterend uit zo als altijd!!!
    ik heb een poos niets gedaan ik heb een long embolie gehad maar in het nieuwe jaar gaan we weer wat maken maar ook wat meer bewegen ik wens je een fijne kerst toe en een gezond 2015 Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje