X-mas


Hoi hoi......hier ben ik weer.
Wat zijn we druk allemaal hè....het is wel écht december op de blogs....heel rustig maar dat geeft ook niets, in januari hebben we weer alle tijd om bij te bloggen.
Ik ga gewoon rustig door met mijn kerstkaartjes te laten zien hahaha.....hier is er weer 1 hoor.....


Mét een magnolia-stempel..... en in rustige kleurtjes....


mét 2 kleine rendiertjes.....


en een bloementoefje....en ik heb ook nog van die leuke magnolia-blaadjes uitgedraaid....die zijn toch ook wel heeeeel gaaf hoor....Geen spijt van deze aankoop. Dat is dan wel weer prettig hihihi.

Er komen binnenkort nog meer kerstkaartjes aan...weer heeeeel anders als deze maar jullie weten het hè...ik maak ze graag voor degene waar de kaart naartoe wordt gestuurd een beetje in de smaak van de ontvanger.....Dan is het wel eens anders als wat je zélf mooi vindt maar wel heel dankbaar om te maken.

Ik wens jullie een hele fijne dag verder....
Lieve groetjes van Plony.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ :kerst in niet-traditionele kleuren
http://copicmarkereurope.blogspot.co.uk/p/challenge-page.html : anything goes
http://magnoliamaniachallenge.blogspot.co.uk/ : anything goes
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.co.uk/ : anything goes
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.co.uk/ : More anything goes christmas

Reacties

  1. Ho ho ho :-) :-) wat een super gave kaart!!!
    Haal hem net uit de bus, heel erg bedankt helemaal mijn ding:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben en blijf je toch een kanjer zoals je steeds de mooiste kaarten maakt, zo ook diegene die ik mocht ontvangen, hartstikke dank!!
    en je woord verificatie staat weer aan:-((
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat heb je weer heelal mooi gemakt zeg! EN gaaf je bril! Ik moest ontzettend lachen toen ik je berichtje las op FB!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A stunning card, wonderful details as always seen on your projects.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HI Plony. Wat een lief kaartje weer. En ik ben benieuwd wat voor kaartjes nog gaat maken. Je robot staat inderdaad aan. Maar bij Nans vind je die bv nieet. gr leny

    Ik doe ook maar net of die niet aanstaat. gr en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, Plony.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love that kind of shabby cards. Your one is so beautiful.
    Thanks for playing with us over at Magnolia Mania Challenge.
    Hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So very beautiful!! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you there again next time!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card. Thank you so much for joining our Anything Goes Challenge at Copic Marker Europe. Merry Christmas and Good Luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card! Love the layering and colors. Beautiful! Merry Chrsitmas, and thanks for playing with us at Copic Marker Europe! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje