500 volgers bij WLVC

Hallo lieve allemaal......

Ik ben supertrots.....500 volgers bij mijn vintageblog.....http://wlvc.blogspot.nl/ ...
Dat is toch wel iets om trots op te zijn toch?
Dit voelt als heel veel waardering voor het werk wat we verzetten met elkaar bij WLVC.
Achter de schermen gebeurt altijd heel veel wat voor jullie niet te zien is maar we proberen met elkaar om steeds weer wat leuks te laten zien en om het blog zo leuk en aantrekkelijk mogelijk te houden .
Ook nu, met deze mooie mijlpaal hebben we weer iets verzonnen en wil je weten wat......ga dan eens op het blog kijken en.....doe mee natuurlijk.
Er zijn ook nog weer een paar mooie vintagekaarten te bewonderen en de mijne laat ik natuurlijk ook nog even hier zien......
Deze zoekt nog een adres om naartoe gestuurd te kunnen worden.....als je wilt weten wat dan de bedoeling is......alle antwoorden kun je vinden op het WLVC-blog.
Misschien hebben jullie zélf nog adressen ivm de WLVC-aktie....geef ze mij even door en ik probeer het mee te nemen in mijn lijstje.
Doe net als ik....maak een kaart....het is voor een goed doel....zie WLVC.


Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Your card is wonderful!
    An adorable image, beautiful colors and I love all the details.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Plony, I like the vintage image and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje, prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony. Wat eenprachtige kaart. Leuk met de mallen en hele leuke kleuren. Gefeliciteerd met 500 volgers. Het Wlvc blog is ook een prachtig blog.Er staan altijd geweldige kaarten op..... Super. Leuke uitdagingen. Al lukt het ,e niet om altijd mee te doen... Maar ik vindt het een heel leuk blog om even op rond te struinen en om me te laten inspireren. Je blog is super geslaagd en je hebt hele leuke dt- leden die je helpen om het blog succesvol te maken. Ga zo door. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony.
    Wat een geweldige kaart weer. Leuk met de mallen en hele mooie kleuren. Zoals je op mijn blog zei leuk om kantjes te kopen helaas kom ik weinig op de markt in Rotterdam. En gefeliciteerd met 500 volgers. Het WlVC-blog is ook een super blog.Er staan altijd zulke prachtige kaarten en mooie voorbeelden van het DT-teamkaarten .... Super.
    Een hele fijne dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar mag je zeker trots op zijn, vintage is een populaire stijl en jullie blog kwam als geroepen. Je kaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een geweldig leuk kaartje voor een hele leuke actie Plony...Ik ga er ook mee aan de slag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje