Baby-boy gift-set

Hallo allemaal, ik ben er alweer......niet te stoppen zo af en toe hahaha.

Op FB is bij de groep van Thea Bouland weer een nieuwe challenge en daarvoor kon je een patroontje downloaden voor een baby jongenskaartje. Dat heb ik gedaan.....de vorige keer heb ik de challenge gewonnen en dat hoeft nu wéér niet maar ik vind het gewoon leuk om mee te doen.

Met het patroontje heb ik een kaartje gemaakt...natuurlijk helemaal in mijn eigen stijl maar niet in het roze.....jongenskaartje hè hahaha....


Het was de bedoeling dat je nog iets extra's maakte bij het kaartje dus ik heb de kleine babyschoentjesmal maar weer eens van stal gehaald.....Heel lief maar wat een lastig ding om in elkaar te zetten....echt een gepriegel....


en om het een leuk gift-setje te laten zijn heb ik er nog een spuugdoekje bij gedaan met een bandje er omheen van hetzelfde mooie Maja-papier....


Beetje leuk in de folie en dan heb je best een leuk aardigheidje om weg te geven.....

Heerlijk om te maken dit soort dingetjes......Ik geniet daar echt van....

Fijne avond allemaal.....liefs van Plony

Deze creatie doet ook nog mee aan de challenge bij:
Cards2create   : vintage
http://papirlosjen.blogspot.no/   : liefde
http://pictureandscrap.blogspot.no/  : bloemen
http://kortudfordring.blogspot.no/   : liefde

Reacties

  1. Als dit niet schattig is...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele schattige baby-boy creatie Plony....prachtig ook die bijpassende schoentjes....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat lief !!! Echt knap en die schoentjes ....
    die zijn super !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige set voor een jongensbaby! Veel werk, maar dan heb je ook wat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Plony wat een super leuk babyboysetje en helemaal in vintagestijl mooi hoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij zeg het....ik dacht het.... je bent echt niet te stoppen Plony! Wat een te gekke gift set zeg! Heerlijk toch als je, je zo kan uitleven! en knutsel er maar lekker op los hoor! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous gift set. Someone will be happy to receive this and will keep it treasured.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Plony wat een super creaties zijn dit allemaal ..... ik ben al een paar keer terug omhoog moeten scrollen en ik blijf er maar naar kijken .... Wat een werk zeg maar het resultaat is ... SUPER !!
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Plony wat mooi gemaakt hier zul je iemand wel heel blij mee maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat gaaf! Hier blijf je naar kijken, super gemaakt. De ontvanger zal er weel heel erg blij mee zijn.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je weer super gaaf gemaakt. Maak je vast iemand heeeeeeel blij mee.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi Plony, je hebt hier een leuke set van gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super gaaf babysetje Plony.
    heb je heel mooi gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vind ik dit een superleuk setje Plony :-).
    Echt gaaf!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat heb je een geweldig gaaf babysetje gemaakt Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig!
    Super lief helemaal in mijn kleur!
    Wat een leuke patroontjes en papier!
    Like it!!!!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief setje heb je er zo van gemaakt, Plony Mooi papier en altijd leuk om te geven zoiets.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Plony!Your work is absolutly lovely,no doubt about that.I`mso sorry to say that one of Papirlosjens rules is that you need to come from Scandinavia to prticipate in our challenges.I don`t like to disqualify anybody,but I have to stick to our rules.Please contact me at papirlosjen@gmail.com if you need to explain this to me ;) Again,so sorry....

    DT Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat is dit weer schitterend geworden zoooooo Plony het is dan wel geen roze....maar dat maakt niks uit. Schattige schoentjes zijn dit een mooi geheel TOPPIE!!!!! weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje