Control your life.....

Hallo allemaal,

Weer een postje van mij.....de tijd vliegt en ik moet heel erg mijn best doen om knutseltijd te maken want wat er ook gebeurt....dát laat ik me niet afnemen.
 Een zieke schoonvader, kleinkinderen en een border collie die getraind moet worden zorgen ervoor dat onze dagen soms best vol zitten en dat ik af en toe helemaal uitgeteld ben en nergens meer zin in heb hahaha.....Geeft ook niets want alle DT-opdrachten zijn ruim op tijd klaar en ik moet tenslotte niets....het is een hobby.

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie.....vintage......lekker voor de voorraad....


Sommige van jullie zullen misschien denken...die strik, die hoort toch niet zó.....


en nee.....zo hoort ie ook niet maar ik ben wel eens graag eigenwijs en vindt hem zo óók heel mooi uitkomen hahaha....


een toefje bloemen erbij met een stukje wondgaas.....


en deze tekst-label is volgens mij van een vel van Studio Light.....Ik vond hem er wel leuk bij....


Zo kunnen jullie de vlindertjes en de bloemen vanuit een andere hoek nog eens bekijken....en dan was dit het weer voor vandaag.

Ik wens iedereen een hele fijne avond en een gezellige zondag....
Liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge van :
http://ttcrd.blogspot.ca/  : anything goes
http://craftingforallseasons.blogspot.ca/  : dies and/or punches
http://creativecraftcottage.blogspot.ca/  : include a sentiment

Reacties

  1. Mooie kaart Plony. Probeer weer het als hobby te blijven zien, anders kom je in de gevarenzone. Ik denk niet, dat je dat leuk gaat vinden. Maar we blijven graag genieten van je mooie kaarten en andere dingen.
    Ik krabbel weer een beetje op, was door de griep aan t eind van mijn latijn, Maar ben wel aan een kaart bezig, maar de vintage mannen laat ik aan me voorbij gaan. kwestie van prioriteiten stellen,. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintagekaart Plony, de strik op jou manier is een erg leuke variatie en staat er super bij. Wat heb je mooi kant gebruikt prachtig is het en wat heb je de pareltjes mooi speels opgeplakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig dit mooie kaartje en soms is een week wel eens te kort hebben we allemaal wel eens groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dag is soms zo weer om.... Een schitterende kaart heb je ondanks de drukte gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart.!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier gaat dat net zo de dagen vliegen om en kom tijd te kort!
    Maandag lekker een dagje met de reumavereniging relaxen in het thermaal bad en heerlijk uitrusten mmmm..........zalig!
    Fijn weekned nog!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je kaart prachtig vind!!!!!

      Verwijderen
  8. Ik ben hier al terug Plony ... ik ga een fietsje moeten nemen om het bij te houden ... maar ik wel graag zeggen dat het weer ... een pracht van een kaartje is ... en ik vind de strik wel mooi zoals je hem gebruikt hebt, altijd leuk om een variatie te zien met een malletje ... prachtg tekstje er bij ook ..
    Wow Plony een border collie is mijn lievelingshond ondanks als ik er iets over lees de tranen mij telkens in de ogen springen ... maar dat is een verhaal voor later ...
    Een prettige avond en zondag, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi is je kaartje weer plony....hele mooie details allemaal...en met de strik is niks mis hoor...staat er prachtig bij....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja de tijd die zouden we allemaal wel wat meer willen hebben...
    Prachtig kaartje Plony en wat de strik betreft: control your life by yourself!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Plony.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful vintage card, lovely design and flowers.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful card I love this card it's colour's and the design are wonderful. and thank you for joining us at the creative craft cottage challenge and good luck.
    Debs DT Member xx
    {Debs Cards– my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card Plony, I like the image the deep lace and the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    De kleuren zijn schitterend!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een fantastisch mooie kaart Plony!
    Prachtig in deze zachte kleuren.... helemaal top.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer een bjoetie hoor plony en zie niet eens helemaal in het roze whahaha
    ik vind hem in ieder geval weer helemaal TOP gedaan.

    Fijne zondag en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk VINTAGE kaartje!
    Ennuh met die strik was me helemaal niet opgevallen hoor!
    Het staat in ieder geval erg mooi!
    Heerlijke combi van kleur en detail!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card. Thanks for playing along at Crafting for all Seasons.
    Hugs
    Fiona DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi tafereeltje weer Plony! Enneh, eigenwijs of niet, het is zoals jij wilt dat het moet zijn, toch? Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een prachtige kaart Plony. Mooie details en weer prachtige kleuren bij elkaar gezocht!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony
    Wat laat je ons weer meegenieten van deze schitterende kaart en blijf maar lekker eigenwijs met dingen anders gebruiken dan eigenlijk de bedoeling is, ik noem dat creativiteit, zo geef je iedereen weer inspiratie.
    En met de tijd loopt het zoals het loopt, je kan niets voorspellen, ook al zouden we meer tijd hebben zelfs dan nog krijgen we die wel vol. Het belangrijkste is dat je blijft genieten van de dingen die je doet en dat zien wij dan weer terug in je prachtige creaties......en daar geniet iedereen van.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is such a beautiful card! I love all the layers you have incorporated. Thank you for joining us at Through the Craft Room Door. Good luck!
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk die hobby van ons maar de kinderen en kleinkinderen zijn ook een leuke hobby die toch het aller belangrijkste is toch? Je kaart is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een lekker druk leven en toch nog tijd voor je hobby, soms moet je even je eigen plan trekken. Je kaart is weer een plaatje en wat hoort of niet hoort is aan de maakster hoor, de strik is mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony dank je wel voor jouw leuke reactie op mijn vintage mannen kaart :) Ik was het helemaal eens met jouw voorgaande reactie op het overhemdkaartje. Ik zie hier zulke prachtige vintage creaties! Mijn complimenten :) Ik ben je nieuwe volger geworden. Dan kan ik mij blijven inspireren met jouw prachtige creaties!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is weer prachtig Plony.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje