DT-dag voor het WLVC-team

Dit is een kopie van het WLVC-blog over onze DT-dag...helaas zonder Liesbeth en Marjan maar die zijn er de volgende keer zéker ook bij want dit is te leuk om te missen.



Goedemorgen allemaal,

Voordat we morgen de nieuwe challenge gaan starten wil ik jullie even laten meegenieten via wat foto's van de DT-dag die we gisteren hadden als WLVC-team.

Wij bevonden ons in Klarenbeek in de winkel van Scrap & Co en als je zo tussen alle mooie spulletjes zit dan komt de inspiratie vanzelf hoor.....
Wat een leuke workshop had Miranda voor ons bedacht en wat hadden we een mooie spulletjes om mee te werken.....
Jullie gaan vást en zeker de komende tijd van alles voorbij zien komen bij de dames op hun blogs want we moeten nog het een en ander thuis afmaken en dan is het showtime....

We hebben een supergezellige goed verzorgde dag gehad en het was heel leuk om elkaar weer even te spreken en met elkaar te lachen om dingen die we niet altijd van elkaar weten hahaha.....
Zo heb ik persoonlijk...ik zal het ook met jullie even delen.....een enorme hekel aan stempelen hahahaha.......Nou.....dat weten de dames dus nu ook hihihi.....en dat voor zo'n fanatieke copic-fan....
Kleuren doe ik graag maar het stempelen zelf vind ik een crime.....altijd zit er inkt aan je vingers en dat komt dan zéker weer ergens op te zitten waar je het nu net niet wilde hebben.....bah...stempelen....hahahahaha.
In ieder geval hebben we genoten van de leuke dag en we gaan zéker nog eens bij elkaar zitten om...zoals het zo mooi werd gezegd....te scrappen en te beppen.....

Hier volgen wat foto's en dan zien we jullie heel graag morgen terug bij de nieuwe challenge....
Fijne dag verder....liefs Plony.








Reacties

  1. Wat een gezellige dag . ziet er super uit allemaal , Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige dag zullen jullie allen gehad hebben ... En het hobbywinkeltje van Sandra ziet er ook heel leuk uit .... Ik ben echt benieuwd naar jullie creaties allemaal want het is een super project (ik heb ook nog eentje liggen om te bewerken ..) Nu nog heel lang nagenieten Plony !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo'n DT dag Plony en wat heerlijk dat er zo gelachen is! Toch zie ik op de foto's dat er ook heel ingespannen wordt gewerkt, hihi en bij Janneke zag ik al een beetje wat de workshop was en jeminee, dat krijg je nooit in één keer af! Blijf er lekker van na genieten en ik ben al nieuwsgierig naar jou resultaat!
    Fijne avond en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergezellig zo'n dag met het DT. Heerlijk aan de freubel en ondertussen gezellig beppen! Jullie zijn aan een leuk project begonnen. Bij Janneke zag ik hoe het ongeveer moet worden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk al die verhaaltjes!
    Dat is echt nagenieten!
    Wat een top dag was het, ik heb ook enorm genoten!
    De foto's zijn ook prachtig geworden!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook bij jou van die super leuke foto's Plony....het ziet er super gezellig uit allemaal...leuk om zo samen heerlijk aan de freubel te gaan...maar ik ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super leuk om te zien! Gezellige boel en lekker samen freubelen en beppen natuurlijk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel gezellig uit en ik herken de foto's van de winkel meteen. Ik woon in Apeldoorn, dus ik kom regelmatig bij Scrap en Co.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit Plony zo met de Dames.Wel toevallig wij waren een lang weekend in Gelderland op vakantie en was zaterdag ook in de winkel in Klarenbeek geweest.En volgens mij heb ik voor deze creatie ook het papier en lintjes gekocht.Hoorde wel in de winkel dat die zondag gemaakt zou worden is de creatie toevallig in de kleur roze.???? Ben benieuwd hoe die wrd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje