Easter-egg


Na de "oudjes" van de vorige blogpost heb ik vandaag een gloedje nieuwe creatie...hahaha.....Een MDF paasei.....Ik had niets met pasen maar nu ga ik het toch steeds leuker vinden om zo'n gezellige fleurige paascreatie te maken....Het zal wel de behoefte aan kleur en zon zijn denk ik...de winter heeft voor mij nu wel lang genoeg geduurd.


dit wil ik zien...bloemetjes...liefst buiten.....en vlinders.....Onze kleinzoon zei gisteren...Ik zie een vlinder oma.....die zag hij ook.....aan de schuur hahaha....zo nep als wat....We kijken er al naar uit dat ze weer buiten rondfladderen maar hij had een heel goed alternatief....In de dierentuin zijn ze altijd oma.....en zo is dat hihihi....


Voorlopig leven we ons nog maar eventjes uit op de kaarten en creaties met vlindertjes en bloemetjes....wat fluffy roze veertjes.....ook dit geeft al een fijn gevoel.....


Ik hoop dat jullie hier ook een klein beetje blij van zijn geworden.....Fijne dag nog verder....
xxx Plony.


Deze creatie doet mee aan de challenge bij...

http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : fully loaded
http://www.ribbongirls.blogspot.se/   : use lace
http://totallytilda.blogspot.nl/   :pastels
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : pearls and lace
https://tildastown.wordpress.com/   : easter (ballerina bunny Tilda 2013)
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : spring flowers

Reacties

  1. Schitterend hier wordt ik vrolijk van,ik ben verliefd op deze magnolia al heel wat paaskaartjes meegemaakt. Heel erg leuk Plony bij jouw is het voorjaar.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Plony this is a master piece ...gorgeous
    Thanks for sharing with us @ Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan heel kort zijn dit keer, hihi Waanzinnig mooi Plony!!!!
    En ik zou maar snel met je kleinzoon een keer naar de dierentuin gaan, whahahaha! Fijne zondag verder, ik ga naar mijn werk ook fijn! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier haal je het voorjaar toch wel mee in huis Plony, prachtig gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW wat geweldig weer Plony zit hier gewoon boven me labtoppie te kwijlen zo moooooooi..........uh is die al gereseveerd whahahaha. Alle gekheid op een stokkie hij is waanzinnigggggg mooi.

    Liefs van Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi paaskaartje met een heel lief paashaasje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word blij van dit ei...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig ei Plony
    wat heb je hem mooi afgewerkt, schitterend die glitters rondom Tilda

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zat met een glimlach naar je kaart te kijken Plony...dus, ja...ik werd er blij van. Geweldige mooie kaart!!!
    Ik hou ook heel erg van bloemen en vlinders...dus kom op maar met de lente. Hoewel het pas februari is hé, hihi....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creatie en zo mooi ingekleurd. !!
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer prachtig uit Plony!
    Heel mooi al die details en de hele aankleding van het ei....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow ik kom ogen te ort Plony!
    Hier is de vakantie weer voorbij en ik was ondanks dat druk voor school omdat we in maart op kamp gaan maar wil toch ook nog even bij lezen op de blogs.
    Wat leuk om in je vorige post al die schitterende haten en de prachtige deurhanger terug te zien!
    Dit paasei is echt ook zo schitterend vol met mooie details gemaakt!
    Hier krijg je zeker zin in het voorjaar van!
    Dit gaat ook zeker weer een winnaar worden hoor!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful Easter card, as always the details are wonderful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Plony! Hier wordt ik zeker blij van en ook ik kan niet wachten tot alles weer in bloei staat!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een plaatje Plony, ik zag 'm op facebook al voorbij komen en was er weg van. Mooi met die glittertjes..nu een blauwe versie...LOL ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat heb je dit mooi gemaakt!
    Schitterend die kleurtjes, wordt ik echt vrolijk van!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor Plony, hier word ik inderdaad blij van! EEn super kaart om naar te kijken en de lente in aantocht, wat fijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Plony, Tild ziet er leuk uit in haar roze hazenpakje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card, fabulous shape with such pretty details. Thanks for joining us at Tilda`s Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En of Plony ... van deze creatie word ik wel blij en voel de lente al kriebelen ... Super mooie accenten weer ...
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk is je paasei, Plony. Daar worden we echt wel vrolijk van

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous cute Easter card love all the sweet prettiness, great colours fab take on the chall theme.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda & friends chall this time.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful.Love the shape.Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WOW!!!! So many gorgeous details!!!! I love the flowers and your amazing colouring. Thanks for joining us this time at Totally Tilda and Friends and we hope to see you again soon. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful card Plony, a fabulous design and pretty colours..........your beautifully colour Easter Tilda is adorable and gorgeously embellished!!!

    Thanks so much for joining us with LHOSM
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks so much, Plony, for entering your beautiful creation into Simply Magnolia's CAS/Fully Loaded challenge and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje