Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgennnnn......een nieuwe challenge bij WLVC......

Met als sponsor:


en weer zo'n supergave prijs waar mijn vintage hart sneller van gaat kloppen.....
Ga maar eens kijken op het blog....en bewonder ook gelijk de prachtige creaties van het DT even......

De opdracht is maak een vintage mannen/jongenskaart of creatie en dit is wat ik er zélf van heb gemaakt....


Ik vind dit soort kaarten altijd bést lastig maar ik zag dit plaatje en dacht......het mag ook best eens een beetje lief zijn ipv een stoere mannenkaart......
Ben heel benieuwd wat jullie daar van vinden.....


Lekker toch een paar bloemetjes erbij gedaan hahahaha........ik vond dat het kon.....


 en oké....dit is dan toch wel weer echt een detail voor een mannenkaart....

Gaan jullie meedoen?????
Mannenkaarten heb je tenslotte óók wel eens nodig dus maak er 1 voor de voorraad.....

Een hele fijne dag allemaal.....xxx Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://ema-ginationstation.blogspot.nl/   : anything goes
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://ribbongirls.blogspot.nl/ : ivory/cream colorchallenge

Reacties

  1. Wat een mooie kaart Plony.
    Leuk hoor zo een vintage look.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een lieve jongenskaart Plony. Ik kwam de stoerdere varianten ook al tegen maar dit is zeker ook heel leuk.....wel heel anders. Altijd weer een leuke uitdaging zo'n vintage mannenkaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, kan best en de kaart in zijn geheel is prachtig. Mooi vind ik ook dat je alles in één tint hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb een hele leuke kaart gemaakt voor de nieuwe challenge Plony. Ik ga zeker meedoen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Plony! Ik ga weer eens proberen een kaart op tijd in te leveren al vind ik een mannen kaart altijd lastig...Maar ga toch een poging wagen! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, jij bent toch ook een duizendpoot zeg, wat een schitterende mannenkaart. Eindelijk ben ik weer in blogland, wil ik meedoen en komen jullie met een mannenkaart haha, daar waag ik me voorlopig niet meer aan. Ondanks de leuke spulletjes die ik ervoor heb eindig ik altijd zonder resultaat, of ik heb geen inspiratie of het lukt niet en daar word ik niet vrolijk van.....lol. Als er nu maar genoeg mensen meedoen krijg ik wellicht weer vanzelf de inspiratie! Een volgende keer ben ik weer van de partij hoor. Fijne dag, liefs Hanny, tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute! Love the embellishments. Thank you for entering the Crafty Calendar Challenge this month, lots of luck!

    Hugs to you Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldige kaart weer hoor Plony alleen al door dat lieve jochie. Jij hebt toch nog bloementjes erop verwerkt en dat was juist wat ik moeilijk vond geen bloementjes of vlindertjes whahaha, maar jij kon het niet laten desondanks vind ik hem weer helemaal geweldig.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schatje Plony!
    Met leuke stoere accenten en inderdaad voor de voorraad is een mannenkaartje nooit weg want dit onder druk maken kan ik niet hoor! hihihihi
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie stoere mannenkaart

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een leuke mannenkaart voor weer een geweldige challenge Plony....inderdaad een heel lief jongetje op het plaatje en dat met die andere schitterende details een TOP kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Je jongenskaart vind ik echt top een heel mooi ventje met leuke details eromheen super .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zo een mooie kaart Plony!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke mannenkaart!
    Ik hou er juist van om ze te maken maar eerst 2 opdrachten voor MD.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOOOOOOOOOOOh dat koppie met die perfect gladgekamde haartjes, een enig geheel Plony!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Plony wat een .... geweldig kaartje ... zo schattig dat plaatje en helemaal top afgewerkt ... naar de opdracht ga ik later kijken want ik ga vandaag naar een hobbybeurs in Antwerpen.
    Vele groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Plony - lovely card - thank you for joining in with the Ribbon Girl Colour Challenge, good luck! Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card I love the monochromatic look and the darling image. Lots of fun details. thanks for joining us at Inspiration Destination.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje