Home-decoratie

Ik zit nog eens even op mijn gemak te neuzen op mijn eigen blog....de slaap is weer ver te zoeken zoals altijd.
Ik verbaasde me erover dat ik onder het kopje Home-decoratie 122 dingen heb staan en ben er eens even voor gaan zitten om nog eens terug te zien wat ik dan wel allemaal heb gemaakt op dit gebied....of  moet ik zeggen gepimpt want er zit heel veel MDF tussen waar ik mee bezig ben geweest om er iets van te maken in de  stijl die jullie zo goed van mij kennen.....
Echt van alles heb ik al beetgepakt hahaha maar ik zie wel dat harten een belangrijke plaats innemen in de categorie home-decoratie en ook deurhangers komen regelmatig terug....hetzij in vintage -stijl hetzij anders.....

Het leek me zomaar eens even leuk om nog eens een paar oudjes in het zonnetje te zetten .......gewoon omdat ze eigenlijk te mooi zijn om nooit meer terug te laten komen op het blog.....

Voor de fun dus......



vintage.....


vintage....


en ook met een Besties-afdrukje is het leuk om een hart te pimpen....

tenslotte nog een deurhanger......ook wel 1 van mijn favoriete items geweest.....



Sorry hoor.....als ik midden in de nacht bedenk nog even terug te moeten scrollen moeten jullie er onder lijden hahahaha......Ik kom snel weer met iets nieuws hoor.......Deze was gewoon zomaar.....even back in time.

Slaap lekker allemaal.

xxx Plony

Reacties

  1. Ze zijn inderdaad stuk voor stuk prachtig.
    Hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenmorgen Plony,beetje kunnen slapen weet hoe het is.De oudjes mogen best een keer van stal worden gehaald.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk om je eigen creaties terug te zien...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb ik toebvallig laatst ook zitten doen omdat ik gevraagd werd mee te doen aan de Five day Art chain op FB. Soms ben je dingen helemaal vergeten :) Deze bjoeties staan verdiend weer even in het zonnetje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony. Wat prachtig om dit nog eens te zien. Helemaal niet erg want het zier erg mooi uit! Vervelend om niet te kunnen slapen. Dat zal op een gegeven moment wel vrouw eigen zijn. Helaas... Ik ben weleens gaan strijken. Maar ja als je de volgende dag weer op je werk moet staan....... Veel sterkte met je nachten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nachtbraker, hihi Ik herken het hoor! Al slaap ik over het algemeen wel goed, ik ben ook vaak niet naar bed te branden. En ja terug kijken, dat doe ikzelf ook wel, en wat is het leuk om je juweeltjes weer eens terug te zien! Het jaar 2013 daar heb ik van de mooiste kaarten en creaties een fotoboekje van laten maken bij de Hema en wil het ook nog doen van 2014...dan kun je ze ook nog op je gemak in Ă©Ă©n oogopslag terug kijken...misschien een tip!
    Fijne zondag verder....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, en de laatste hangt nog steeds te pronken bij ons in de kamer en heeft al heel wat reakties gegeven. Leuk he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOOOOOO geweldiggggggg weet je dat ik hier een laatje vol heb met mdf spulletjes om te pimpen, maar............durf niet zo goed en als ik dit zie denk ik tja moet toch is een keer eraan beginnen. Ik geef de moed niet op , maarrrrrrrr wanneer tja wie zal het zeggen. Een voorraaadje hebben is altijd leuk toch :)

    Liefs Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje