kaartjes voor de kaartenbak....

Hallo allemaal,

Al dagen vechtend tegen de griep.....inclusief enorme hoestbuien maar stilzitten.....dát staat niet in mijn woordenboek.
Als het half kan dan ga ik toch mijn hobbykamer maar in en lukt het me óók nog om dingen te maken.
Ik val dan wél terug op vintage kaartjes hoor....daar hoef ik het minst over na te denken....ja.......het zit gewoon IN mij denk ik....sorry voor degene onder jullie die er moeite mee hebben om een vintage-kaart te maken maar......goed kijken dan neem je altijd wel weer wat dingen mee die je gebruikt op je volgende kaartje.

Ik laat 2 kaartjes zien.....vandaag gemaakt en prima voor in de kaartenbak.


Een verjaardagskaartje.....


Het papier wat ik heb gebruikt is van craftandyoudesign.....ik ben er helemaal wég van....
Ook voor de volgende kaart heb ik dit papier gebruikt.....


Een kaartje zonder tekst....overal voor te gebruiken toch?.....


Dan duik ik nu eens een uurtje blogland in......eens zien wat ik allemaal tegen ga komen....

Fijne avond allemaal.
Liefs van Plony.

Allebei de kaarten doen mee aan de challenge van Cards2create  : vintage

The second card is playing in the challenge at http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/  : laces and pearls


Reacties

  1. Woooooow Plony....het ontbreekt jou nooit aan inspiratie als het om vintage gaat...sssuperrrrr mooi zijn deze 2 kaartjes...wat een geweldig mooie accentjes er allemaal op....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je nieuwe vintage kaarten zijn schitterend! En dat met griep verschijnselen, knap gedaan. Beterschap.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Prachtige kaarten Plony, prachtig papier mooie plaatje en de eerste een prachtig model. Ook de accenten zijn weer super. 2 toppers!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Plony,alles past zo mooi bij elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony
    Hopelijk ben je snel weer van die griep af het heerst echt .
    Je kaartjes zijn er niet minder van geworden ze zijn weer een lust voor mijn oogjes .
    Leuk dat je weer even op mijn blog bent komen kijken tegenwoordig is het er maar minnetjes maar dat mag de pret niet drukken .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony heel veel beterschap ...
    Wat heb je toch nog ondanks de griep ..... schitterende kaartjes gemaakt ... Wat zijn ze weer prachtig, schitterend papier en zoveel moois verwerkt op je kaartjes ... Super hoor !
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Wat een leuke kaartjes!!
    Ja dat zit echt in jou hoor ;)
    Ik kijk graag bij jou om inspiratie op te doen. Maar kies toch weer gauw voor mijn vertrouwde kaartjes met stempeltjes haha.
    Wat een leuke vlinderrand heb jij!
    Ik heb een tijdje niet je blog bezocht maar je hebt weer juweeltjes gemaakt.
    Vecht nog maar even door hoor want dan komen er vast weer mooie kaartjes voorbij ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op halve kracht weet jij nog steeds prachtige kaarten te maken. Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Two gorgeous vintage style cards. As always the design and details are fantastic.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent de laatste voor vandaag, want ik zag weer vintage, hihi Ik ben er ook dol op en wat zijn ze weer schitterend! De vlinderrand vind ik heel apart en er is weer heel veel moois op te bewonderen!! Beterschap en hopelijk loopt de griep met een sisser af! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent toch niet te stoppen hè Plony, zo beroerd als het maar kan zijn en toch aan de freubel.
    Aan je kaarten is het niet te zien hoor dat je in de lappenmand zit, ze zijn weer prachtig één voor één.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are both really beautiful Plony, I love the vintage images the shape of the first card and the beautiful lace on the second
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    dat is toch heerlijk als je het zo uit je mouw schudt!! Ik vind het vreselijk moeilijk, maar zo heeft ieder zijn eigen specialiteiten...En ze zijn allebei weer een genot om naar te kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziek of niet ziek ze gaat gewoon door.
    Weer hele leuke kaartjes.
    Vele leuke dingen op te zien en mooi samengesteld.
    Beterschap Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaartjes weer!
    Ik vind die vlinders erop super.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beeldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten Plony, vintage is erg moeilijk voor mij, ik kan in het echt niet goed de oudheid erin krijgen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap Plony!! Hier hebben we dezelfde gezondheidsproblemen en dat is echt niet leuk!
    Super dat je dan toch nog zo mooie kaarten hebt gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een fantastische kaarten weer Plony. Het zijn weer echt schitterende kaarten met weer veel om naar te kijken. Als je zoiets kunt als je helemaal niet fit bent.....knap hoor en beterschap gewenst.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaartjes weer, Plony.
    Beterschap verder hoor.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten heb je gemaakt,echt vintage!
    Beterschap verder.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel mooi deze kaarten ja jij draait er je hand niet voor om ik zit altijd te genieten van je mooie kaarten beterschap gewenst groetjjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony wat zijn je kaarten prachtig. Weer zo mooi gemaakt schitterend!. Leuke plaatjes en mooie details. Veel beterschap. Ik hoop dat de griep niet doorzet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi plony
    heel bijzonder dat ondanks dat je ziek bent toch je hobbykamer in duikt om weer twee van die geweldige kaarten te laten zien, wens je dus heel snel beterschap en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supermooi zijn je kaartjes Plony! Heerlijk hè om vintagekaartjes te maken? Hier hoef ik ook niet bij na te denken ;-)
    Beterschap!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben blij dat ik niet de enigste bent zo met die griep waardeloooooooooos, maar we houden vol. Je kaartjes zijn geweldig mooooi en je weet ik hou wel van dat vintage hoor. Eigenlijk hou ik overal van wat uit jou handen kom griep of geen griep.

    Beterschap en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony,
    Wat zijn ze weer prachtig je kaartjes zo veel moois op te zien .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn weer Super Plony !

    Wat leuk dat je meedoet bij de Challenge van Cards2create !

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is helemaal jouw ding hè Plony. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards2Create. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje