WLVC DT-dag project

Hallo allemaal, hier ben ik met mijn 2e blogpost van vandaag......
Morgen en overmorgen staat er van alles op het programma en ik wil graag mijn DT-projectje van afgelopen maandag laten zien, wat ik thuis heb afgemaakt.


Is het niet superschattig........Miranda had het allemaal voor ons bedacht en met haar instructies erbij zijn we aan de gang gegaan en natuurlijk hebben we het allemaal naar eigen inzicht aangekleed.....


Dit is bij mij de voorkant van het MDF tasje geworden.....met Maja-papier en plaatje van Pion....romantisch op z'n Plony's...


Hier kunnen jullie zien dat ik, ondanks mijn afkeer van stempelen tóch mijn best heb gedaan hoor.....hahahaha......Ze staan erop....aan allebei de kanten dus.......helemaal aan de opdracht voldaan toch?


Er zitten 4 tags in het tasje....waarvan ik er 2 met een plaatje heb gedaan en 2 wat meer op de shabby-chic toer....Vond ik ook wel lief erbij....




 3 kaartjes zitten er in het tasje...twee rechtop staande en 1 liggende.....
Begrijpen jullie nu waarom we dit niet afkregen maandag......
We hebben Miranda al gekscherend een slavendrijver genoemd hahaha.....maar nu het thuis is afgemaakt is het toch maar mooi een schitterend projectje geworden waar ik supertrots op ben.....
Zo helemaal mijn ding......Ik kan Miranda niet genoeg bedanken......


Dat was het nu écht voor vandaag hoor.....slaap lekker straks.
xxx Plony

Dit projectje doet mee aan de challenges bij:

http://simplycreatetoo.blogspot.nl/  : anything goes
http://suzypantssmarty.blogspot.co.uk/  : add a bow
http://asyoulikeitchallenge.blogspot.co.uk/  : fussy ( I love much lace, flowers...romantic)
http://craftyhazelnutspatternedpaper.blogspot.co.uk/  : patterned paper
http://pictureandscrap.blogspot.com.au/ (cardandscrap) : anything goes

Reacties

  1. Wat een supergave projecten hebben jullie gemaakt. Wat een bofkonten zijn jullie toch. Super gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A stunning, gorgeous project, every detail looks wonderful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er iets geweldig moois van gemaakt Plony, ik snap het helemaal dat je dit niet in een dag hebt af kunnen krijgen. Het is een prachtig vintagetasje geworden dit ga je toch wel lekker voor je zelf houden als aandenken aan een erg gezellige DT-dag.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat ziet er schitterend uit!
    Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony wow, wow wat is dat een super mooi project ... helemaal jouw ding zie ik ... Je hebt er een schitterend tasje van gemaakt ! Wel een heel werk maar dit is toch wel een heel erg mooi geschenk !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW this is absolutely stunning hun. You´ve really done a masterpiece here, sooooooooooo wonderful in every little detail. I love it.
    Thanks sooo very much for joining our challenge here at Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend Plony, alle kaartjes zijn geweldig mooi en in zijn totaliteit, echt super mooi.
    hij zal zeker een prachtig plekje krijgen in je huis
    liefs van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk Plony, maar het resultaat is schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige creatie ja dat is zeker een heel werk maar wel heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Plony..this is so amazing and wonderul... I`m spechless
    Fantastic creation - lovely design

    Hugs Anja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is helemaal prachtig en helemaal Plony geworden, super totaalplaatje.
    liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden Plony.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal a la Plony! Geweldig mooi en zoveel kant en mooie plaatjes!
    Dit heeft vast een ere plaatsje gekregen! Het is allemaal zo prachtig en
    volgens mij ben je nog steeds aan het nagenieten!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je creatie ziet er prachtig uit Plony. Heel veel mooie details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is schitterend geworden Plony! Heerlijk vintage met kantjes, plaatjes en leuke frutsels. Lekker voor jezelf houden ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend projectje Plony, ik had die van Anneke ook al gezien. Echt een boekje om te pronk weg te leggen.
    Je vintage jongenskaart hieronder is ook gaaf gedaan, leuk die hoek met genaaide steekjes..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! What a beautiful keepsake piece! Thank you for sharing with us at Simply Create Too - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is just amazing!! Love every beautiful detail you have captured in those wonderful tags. Good Luck with our challenge at AYLI!! Sarah :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er maar 1 woord voor (denk niet dat het een bestaand woord is maar ach..)
    Superschitterend :-).

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gorgeous Project. love it

    thanks for joining Our Challenge at Card and Scraps

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wouw wat een werk Plony, maar het resultaat is supergeweldig!!
    Liefs Anneke en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wouw wat een werk Plony, maar het resultaat is supergeweldig!!
    Liefs Anneke en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous vintage project. Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 67 - hope to see you again soon, Hazel, DT - thank you also for entering this for my Patterned Paper February challenge. x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, Plony... This is just breathtaking. :) Love your project.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje