Back in town....


Hallo allemaal.......

Hier ben ik weer en nee....er was gelukkig geen vervelende reden dat ik even niet in blogland was.
We waren er eventjes tussenuit.....moe van heel veel dingen die ons de afgelopen tijd bezig hebben gehouden en moe van een vervelende griep die maar niet over wilde gaan hadden we besloten om even op de pauze-knop te drukken en eens eventjes gewoon aan ons zelf te denken. Zo goed als zonder internet...de wifi was dramatisch slecht.....en met een kuurtje van de dokter om op te knappen hebben we genoten van Duitsland en zijn we weer wat beter in ons vel teruggekeerd in ons dagelijkse doen.

Vrijdagmiddag weer thuis en gisteren een dag in Delft om te demonstreren voor Hobby Voordelig....ik was weer gelijk helemaal terug hoor hahahaha....maar het was een hele leuke dag en de leuke reacties hebben me enorm goed gedaan. Ik ben me heel erg bewust geworden van hoe leuk het ook alweer is om mijn hobby te mogen uitvoeren en dat moet altijd op de eerste plaats blijven staan.....Hoe leuk alles er omheen ook is....bloggen, FB, pinterest....noem ze maar op....in mijn hobbykamer bezig zijn met dingen waar ik zo van geniet zal toch echt altijd prioriteit nummer 1 moeten zijn.....ook al kost dat me dan wel eens volgers omdat ik waarschijnlijk tóch te weinig langs kom in vergelijking met wat ik heb gedaan. So be it......

Met het slechte weer van vandaag was een kaartje maken niet zo'n verkeerde optie denk ik.....
Met een digi van Mari Digi's......ik kwam deze bij toeval tegen op FB....ben ik aan de slag gegaan met de volgende kaart als resultaat....


Ik heb gisteren van een lief hobbymaatje wat kant gekregen en in eerste instantie riep ik dat ik het bést breed vond maar......achteraf gezien toch wel heel leuk om te gebruiken op mijn kaart hahaha....zo zie je maar weer.


Ik dank jullie allemaal weer voor het bezoeken van mijn blog......en geniet nog van de rest van deze onstuimige zondag.

Liefs van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge van:

http://maridigischallenge.blogspot.com.br/  : anything goes
http://scribbleandscrapcrafts.blogspot.nl/  : anything goes
http://cagichallenge.blogspot.nl/  : one for the girls

Reacties

  1. Fijn he, om af en toe 'bij te tanken'! Je kunt er in ieder geval weer tegenaan en dat heb je dan ook gedaan met deze prachtige kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful Project! Thanks for joining us at mari Digis Challenge BLog!
    Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie weer een beetje hebben kunnen opladen en weer terug zijn en idd het draait allemaal om het gezellige en leuke van hobieen .
    Mooie kaart heb je weer gemaakt .
    Liefs en ondanks het regenachtige weer nog een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn dat je even hebt kunnen bij tanken dat heeft een mens wel eens nodig en het is heus niet de bedoeling om iedere dag een reaktie te geven dat doe ik ook niet je kaartje is weer helemaal super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Plony de batterijtjes weer opgeladen ... nu nog nagenieten hoor ...
    Prachtig kaartje, mooi van kleur, hele mooie kant en prachtig ingekleurd plaatje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk Plony, om er even tussenuit geweest te zijn. Fijn dat je genoten hebt en ook opgeknapt bent. Mooie kaart heb je gemaakt. Dat randje met pareltjes-druppels past er mooi bij.Leuk plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms moeten we even op de pauze knop drukken Plony zodat je er daarna weer tegenaan kan! Je kaartje is superrr

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat lekker om er gewoon even tussenuit te zijn.
    Over een paar jaar zijn hier de kinderen ook de deur uit, dus dan zullen wij dat ook wel eens gaan doen, denk ik.
    Je kaartje is schattig!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je weer bent uitgerust. Ik snap je wel hoor, al dat bloggen, pinterest e.d.(wat ook heel leuk is) kost heel veel tijd en die tijd kunnen we heel goed gebruiken voor onze prachtige hobby. Je kaart is Prachtig!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hé er even tussen uit. Hopelijk heeft het je goed gedaan, je bent wel weer fantastisch bezig geweest zeg. Mooi ingekleurd en het ziet in zijn geheel prachtig uit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Plony, de boog kan inderdaad niet altijd gespannen staan...ook niet voor leuke dingen. Goed van jullie om op tijd de pauzeknop in te drukken.
    De digi is mooi ingekleurd hoor en komt heel goed uit op je lieve kaart, leuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja zo af en toe op de pauzeknop drukken is goed voor lijf en leden Plony...fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad in Duitsland...en geijk weer een demo....Maar daar zal je weer wel erg van genoten hebben...
    Je kaartje is weer geweldig mooi...prachtig ingekleurde digi ook...TOP kaartje 1e klas

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous Plony, I like the sweet image and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wonderful card! Loved the colors!!!!
    Thank you for joining us at Mari Digis Challenge!
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Plony, fijn dat je weer een beetje bent "opgeladen" .
    Het zou vandaag ook een onstuimige dag worden, ik weet er wel raad mee.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om te lezen dat jullie zo goed uit gerust zijn en weer nieuwe energie hebben op gedaan!
    Weer volledig terug op de hobby vloer!
    Je kaart is geweldig mooi, zo chic aangekleed! Dat brede kant is wel schitterend hoor! Mooi gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very beautiful card, loved..Thank you so much for joining our challenge at Mari Digis,hugs DT Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is gorgeous Plony! Thank you for sharing at Mari Digis! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww so gorgeous card!! Love it!!
    Thanks for joining us at Mari Digis Challenge!!
    Xx Andréa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card !!! Thank you very much for playing with us at Mari Digis Challenge Blog. Hope to see you again in the next challenge.
    Lidia DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje