Een nieuwe challenge bij WLVC


Goedemorgen allemaal....
Vandaag begint bij WLVC een nieuwe challenge en we willen graag iets voor een baby/geboorte zien....natuurlijk in vintage-uitvoering.

Heb ik onlangs nog een creatie laten zien die ik had gemaakt voor de geboorte van de kleinzoon van ons DT-lid Jolanda....deze challenge heb ik aangegrepen om mijn creatie te laten zien gemaakt voor de geboorte van de kleinzoon van Henriëtte......Jedi.

De sponsor van onze challenge is....


en zij hebben voor de winnaar kantjes beschikbaar gesteld......jammie jammie....zo mooi!

Ik heb een heel rijtje foto's....ik hoop dat jullie geinspireerd worden door mijn "boekje".









Wat schattig hè.....ik ben dol op baby-dingetjes......
Niet zo vreemd want we zitten er weer helemaal in......er is een 3e kleinkind onderweg dus oma kan aan niets anders denken geloof ik hahaha.....Wat heerlijk om weer naar uit te kijken.....en misschien had ik het al lang gezegd maar ach....waar het hart van vol is.....


Ik hoop dat er weer massaal wordt mee gedaan aan de challenge......we komen het graag bewonderen.

Lieve groetjes van Plony en een hele fijne dag.




Deze creatie doet mee aan de challenge bij:
http://cinspirations.blogspot.nl/ : Luscious lace
http://ribbongirls.blogspot.nl/  : add flowers
http://craftyhazelnutspatternedpaper.blogspot.nl/ : use patterned paper








Reacties

  1. Ik vind 'm zooooooo gaaf Plony, staat nog steeds hier in de kamer te pronken hoor. Nogmaals dank voor het prachtige kado.

    xx Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werkstuk staat als een huis!!mooi hoor wat je er van gemaakt hebt,en wat lees ik derde op komst nou geweldig Plony van harte gefeliciteerd!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend werkstuk heb je gemaakt Plony!
    Fijne dag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldiggggggggggg en ja net zo geweldig als dat kadoo wat wij toen kregen voor onze kleinzoon. Er zit weer heel wat liefde in dit werkstuk. Fantastisch mooi gedaan Plony en wat een geweldige prijs hebben we bij deze challenge zooooooo jammer dat wij niet mee mogen doen whahahaha.

    liefs Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat een ontzettend lief boekje! Daar zullen ze vast blij mee zijn! En gefeliciteerd met het derde kleinkind op komst!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig boekje Plony! Wauw! De nieuwe challenge is super leuk :) Gefeliciteerd met jouw derde kleinkind dat onderweg is!!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig mooi boekje is dit weer met zulke lieve plaatjes wat zullen de ouders hiervan genieten jij ook nog gefeliciteerd met het blijde nieuws groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterend project heb je gemaakt Plony
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww Plony, wat heb jij Henriette verwend met deze kaart / boekwerk zeg. Prachtig, maar hier ben je denk ik wel eventjes zoet mee geweest. Leuke challenge weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie heb je gemaakt.
    Mooie details en plaatjes. Super!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creatie, Plony.
    En wat leuk dat jullie weer opa en oma hopen te worden, gefeliciteerd!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw... wat een schitterende creatie heb je gemaakt.
    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is such a sweet creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het enthousiasme spat er van af hoor! Je kunt zien dat het met liefde is gemaakt!
    Prachtige accenten! Fijn om iemand er zo blij mee te maken!
    De kleur en papier vind ik ook geweldig mooi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk je kan al je ziel en zaligheid in zo'n project leggen, het ziet er prachtig uit.
    Maar we zijn dan ook niet anders van je gewend!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat prachtig is dit weer Plony. Supersss
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A stunning project to celebrate a new birth. This will be treasured and loved.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woooooow Plony....wat een geweldig mooie babycreatie heb je voor Henrëtte gemaakt met de geboorte van haar kleinzoon....Mijn mond valt open van verbazing....In één woord SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is een super gave baby creatie en een echte Plony.
    liefs van speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Plony wat een geweldig mooi project ... Wat heb je je daar kunnen op uitleven ... hier kan je uren naar kijken ...
    Gefeliciteerd met je toekomstige kleinkindje ... heerlijk he é
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whow Plony, dit is zo helemaal mijn ding!! In één woord GRANDIOOS!!!! Geweldig, ik raak niet uitgekeken! Mag ik je vragen waar je dit schitterende album vandaan hebt? Ik heb hem nog nooit eerder gezien....maar wat heb je er een beauty van gemaakt! Ik kan me voorstellen dat Henriëtte er blij mee is!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het album gekregen van een hobbyvriendin die niet wist wat ze ermee moest doen....het is een wat ouder album van Kaisercraft Richtsje.

      Verwijderen
  22. Wauw Plony heb het al bewonderd langs FB echt PRACHTIG ....
    Zoveel moois te zien prachtige creatie's toppi !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OMG! What an amazing project! Totally unbelievable! Soooo gorgeous!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I's a work of art Plony, so beautiful! Thanks for joining in with the Ribbon Girl Card Challenge - best of luck! Mary x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje