Een nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag weer de start van een nieuwe challenge bij WLVC .
Onze sponsor is....


en zij hebben een kadobon beschikbaar gesteld te besteden in de webwinkel.

De opdracht voor de challenge is verzonnen door Miranda en zij wil graag dat jullie een vintage kaart/creatie gaan maken met als thema voorjaar/pasen....

Natuurlijk heb ook ik weer een voorbeeld gemaakt voor de challenge en ik ben in de paassfeer gedoken.....


Ik heb 3 dingen gemaakt en alle 3 bij elkaar passend....


Een paasei-kaart......


en niet 1......


maar 2 boekenleggers....allebei hetzelfde opgezet alleen in verschillende kleurtjes.....


Ik vond het wel leuk om dit zo bij elkaar passend te maken.....dacht dat het wel een leuk effect zou geven om het bijvoorbeeld op een schaal of een klein tafeltje te leggen......Zomaar een ingeving hoor hahaha....soms heb ik dat wel eens ineens......


Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd tot het meedoen aan de challenge....Hij loopt tot 2 april 18.00 uur en we zien jullie graag met een mooie creatie in het rijtje staan.

Een hele fijne dag allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. Wauw Plony wat een prachtige Paaskaarten! Zoveel mooie details :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je druk geweest! En het ziet er allemaal weer prachtig uit.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi weer ... echt een heel leuk lentegevoel ... Wat een combinatie van materialen weer ! Geweldig weer !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer lekker bezig Plony..ik ben vooral weg van het ei-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Plony en zo'n boekenlegger heb ik nu juist nodig voor een mannenverjaardag.En dat is me een LEZER. Hij is een jaar gepensionneerd en heeft onze halve boekenkast al uit. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je blijft maar bezig, maar wat ziet het er weer geweldig mooi uit Plony. Jij geniet ervan om het te maken en ik geniet ervan om naar te kijken. Het zijn weer plaatjes geworden.

    liefs jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja idd heel mooi als decoratie. Prachtig je creatie mooi van kleuren en details vindt het heel gaaf ,prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, zo mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, wat zie ik hier weer mooie creaties zeg, ik ben niet veel meer op blogger maar wel af en toe op Facebook en daar zie ik ook vanalles voorbij komen. Erg mooi om iets voor Pasen te maken, het is jou dan ook goed gelukt. ik geloof graag dat oma worden leuk is, mijn hoofd is er nu al zo druk mee haha maar jij kunt het al weten he? Als ik zo af en toe lees hoe jij er van geniet geloof ik het graag. Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony, wat zie ik hier weer mooie creaties zeg, ik ben niet veel meer op blogger maar wel af en toe op Facebook en daar zie ik ook vanalles voorbij komen. Erg mooi om iets voor Pasen te maken, het is jou dan ook goed gelukt. ik geloof graag dat oma worden leuk is, mijn hoofd is er nu al zo druk mee haha maar jij kunt het al weten he? Als ik zo af en toe lees hoe jij er van geniet geloof ik het graag. Fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige creaties en mooi bewerkt Plony
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creaties Plony! Complimenten!

    Groetjes Maartje
    http://artcardsbymaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk gemaakt Plony, leuke plaatjes heb je gebruikt voor de Pasen, je hebt ze stuk voor stuk ,leuk afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties Plony! Leuk zijn deze plaatjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige paascreaties.Plony....zooooo mooi gemaakt met schitterende details....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even al je detailfoto's bewonderen hoor, wat zijn ze mooi, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje