Helemaal into magnolia.....


Vandaag was ik bij mijn hobbyvriendin en die is helemaal van de Magnolia.....
Zij liet me de Doohickey kit zien die ze had gekocht en....nog veel leuker....ze heeft voor mij van alles uitgedraaid. Zo superlief en ja hoor.....ik ben helemaal verkocht natuurlijk hahaha.
Ik vond het zoveel geld voor iets waar je van tevoren niet van weet wat je precies koopt.....maar tsjonge....het is wel supergaaf hoor......

Toen ik thuis kwam moest ik natuurlijk a-la-minuut aan de slag hahaha.....
Dan kan ik gewoon niet wachten om te beginnen.....met dit als resultaat....


Gaaf hoe leuk dan alles bij elkaar past hè....


de vogeltjes....


het schattige kleine lantaarntje....


het hekje.....

Ik word er toch weer zo hebberig van.......oeioeioeiiiiiiii.....
In ieder geval heb ik dankzij mijn lieve vriendin vast een hele leuke kaart kunnen maken.....en hoever die hebberigheid gaat....dat zal vast gaan blijken hahaha.


Fijn weekend allemaal!
xxx Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenge van:
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/ : fav. embellishments////flowers/pearls
http://simplymagnolia.blogspot.nl/  : fully loaded
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/ : lace/diecuts/flowers
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/  : anything goes
http://totallytilda.blogspot.nl/  : dies/embossing/flowers

Reacties

  1. Wat lief van je vriendin dat je die prachtige stempeltjes mocht gebruiken....en je heb er een schitterend kaartje van gemaakt Plony....Zoooooo mooi ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Plony, I like the gorgeous image all the embellishments and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dotje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ♡♡♡ kaart Plony, echt super gaaf maar dat zijn je kaarten altijd.
    Ik heb mezelf deze week ook verwend en mijn eerste Magnolia kit gekocht,
    grappig, het is dezelfde kit en ik ben verkocht.
    Fijn en creatief weekend gewenst.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer helemaal geweldig e ja ook ik heb het gedaan voorheen doohickeys bestellen, maar na twee keer vond ik het wel goed een hoop geld en maar afwachten of het mooi is de ene keer wel de ander keer iets minder dat is dus de gok. Die hier op je creatie zijn in ieder geval weer geweldig mooi.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hij is mooi!!nou maar hopen dat die in de prijzen valt,
    Ik denk het wel:-) :-)
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Plony
    ik vind de stansjes op deze kaart erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart.
    Leuk is de stempel en goed ingekleurd.
    Je boft maar met zo'n vriendin.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning Plony!! Your colouring is fabulous...beautifully designed card!!! So many layers and wonderful detail! Thank you for playing along with us at Simply Magnolia...good luck!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Past zeker allemaal supergaaf bij elkaar Plony!! Ik vind het een lieve en schattige kaart geworden!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Top het past idd allemaal zo mooi bij elkaar, en jij hebt er weer een klein kunstwerkje van gemaakt! Enne wanneer valt de Doohickey kit set bij je op de mat?

    groetjes Hermien
    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is weer een super mooi kaartje het past allemaal zo mooi bij elkaar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh die is mooi Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Another gorgeous card and delightful image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige lieve kaart met schitterende stansjes gemaakt. Mooi gekleurd weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful creation, love all of the pretty details. Thanks for sharing with us at Totally Tilda and Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely sweet - such beautiful and intricate details. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Plony wat een meer dan geslaagd kaartje weer ... Wat past alles perfect bij mekaar ... Heel tof van je vriendin !
    Geweldig mooi kaartje weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Plony, this is such a beautiful card! I love all of the die cuts you combined to create the scene. Tilda has been perfectly colored, too. It is such a masterpiece (as all of your cards are). I just love it! Thank you for entering the Bingo Challenge at the Magnolia-licous Challenge Blog! Good luck to you!

    XO,
    Chris
    http://ascrappersmusings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Just beautiful, I love all the pretty details ,Thanks so much for joining in at Magnolialicious
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Plony this is gorgeous so pretty and so much fabulous detail
    Thanks for sharing it with us at Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning sweet Tilda creation great shape lots of pretty details..nice take on the Bingo grid.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda & Friends chall this time.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A beautiful card Plony, gorgeous design and lovely Tilda - your embellishments are gorgeous!!

    Thanks so much for joining along with us at LHOSM,
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje