Huiskamer-concert


Kijk haar eens staan te zingen.....de kleine opera-zangeres van Polkadoodles.
Ik zag deze digi en was meteen verkocht....schattig toch?
Ik heb haar verwerkt op een kaartje en ik denk dat je dan mijn tekst bovenaan wel zult begrijpen....


Zie haar eens staan in het licht van de schemerlamp en met de stoel ernaast waar ze zojuist even op heeft gezeten.....Horen jullie haar zingen....de muzieknootjes dwarrelen door de lucht....


Frantage op de kap van de lamp....en van mooi lint een strik gemaakt...


Ook de stoel is bewerkt met frantage.....heeft nu dus dezelfde look als de lamp....Moet wél een beetje matchen toch?


Ik vind haar Ă©cht heel schattig.....

Deze kaart heb ik gemaakt met het pion-papier van de serie Grandma's Schoolbook en zo zie je dat het pion-papier niet alleen gebruikt hoeft te worden bij vintage-kaarten maar ook heel goed kan passen voor een cute-kaart.

Op 28 maart mag ik weer in Delft staan tijdens de creamarkt van Hobbyvoordelig en daar kunnen jullie zien hoe mooi het pion-papier is voor verschillende stijlen kaarten.


Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes van Plony.


Deze kaart doet mee aan de challenges van:

http://polkadoodle.blogspot.co.uk/  : ribbon and lace
Inspiration Destination  : anything goes
http://craftingbydesigns.blogspot.nl/  : anything goes
http://craft-deebowz.blogspot.nl/  : anything goes with a handmade bow

Reacties

  1. Lief hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest meteen naar je kaart komen kijken, want ik hoorde haar zingen tot bij mij.
    Prachtig zeg, dit heb je weer heel mooi gemaakt. Zo leuk die stoel en de lantaarn en dan dat lieve zangeresje nog zo mooi ingekleurd.
    Knap gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Plony! Je waant je in de huiskamer en hoort haar zingen! Bijzonder mooi gemaakt!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een enige kaart Plony!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eerst je boekje van Jedi nog uitgebreid bekeken! zo gaaf!!!! daar heb je veel werk aan gehad Plony! wat is alles prachtig!
    En dit is ook weer zo super bedacht...een huiskamer concert! Prachtig effect de frantage op de lampenkap en zitting van de stoel! weer een topper Plony!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrr leuk Plony, dat is genieten bij dit concert!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Plony.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie je al zitten. Heel leuk geworden!


    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ze mooi!!! En zo mooi ingekleurd ook...Je hebt er weer een plaatje van gemaakt Plony...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uit volle borst zingt ze mee op dit mooie kaartje, ze zijn ook zo leuk ik zie ze veel voorbij komen tegenwoordig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,

    Wat een juweeltje, ze komt zingend me huiskamer binnen..........

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, Plony.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een geweldig mooie en leuke kaart kan begrijpen dat je helemaal gek werd op die afbeelding!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een wondermooi lief kaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful card, super chair and lamp details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeeel mooi kaartje Plony....het is net of ik ze kan horen zingen....
    super leuke accentjes erbij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony, ze is inderdaad erg schattig. Hoe langer je naar haar kijkt hoe liever ze wordt! En je hebt haar prachtig gekleurd. Of was het een ingekleurde digi, want dat lees ik nergens! De aankleding van de kaart is ook weer helemaal af!! Toppie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ZĂ©lf gekleurd hoor GerJanne....ingekleurde digi's daar doe ik niet aan hahaha....Ik kleur veel te graag zelf.

      Verwijderen
  18. Great details! I love that! Thanks for sharing and joining us at Inspiration Destination. Hope to see you again and good luck!
    Ema
    IDCB Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card Plony, I like the adorable image the colours and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk gedaan!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige kaart Plony. Hoe verzin je het.... een huiskamerconcert. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful card and love how you did the image. Thanks for joining us for our Ribbons and Lace Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is echt een schatje de digi, en weer mooi ingekleurd en verwerkt a la Plony, supers.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card Thanks for joining us at Ribbons & Lace challenge http://www.polkadoodle.blogspot.co.uk/
    Hugs Susan (Senior DT )xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. darling card I love the image and the dies and ribbon. flowers really cute. Thanks for joining us at Inspiration Destination.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a sweet card ,love the cute image
    Thanks for joining us at CrafDeeBowZ and good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje