Pion-papier

Pion-papier.......ik houd ervan.....
Ik ben er dol op...geweldige mooie serie's zijn er uitgebracht van Pion en het blijft geweldig om met zulk mooi papier te werken.

28 maart ga ik in Delft laten zien wat je allemaal voor leuks kunt doen met Pion-papier en ik ben dus al druk bezig om verschillende voorbeelden te maken.....

Hele verschillende dingen wil ik maken om te laten zien dat je in principe kunt maken wat je wilt....je eigen stijl.....vintage of cute.....kaart of creatie.....Pak je lijm en plakken maar dat papier.

Ik ga jullie vast wat laten zien van mijn voorbeelden voor de creamarkt in Delft.....

MDF-jurkje met Alma's Sewing Room-papier



MDF baby-voetjes met Grandma's Schoolbook-papier....


en een kaart....heel anders dan jullie van mij gewend zijn....zonder lief romantisch plaatje......mét wederom het papier van Grandma's Schoolbook....





Jullie zien wel dat ik me nog niet verveel hè......
Wat een heerlijkheid toch zo'n hobby......Ik doe gewoon lekker wat ik het liefste doe en probeer zomaar een beetje iets......geweldig gewoon!

Tot de volgende blogpost weer.....
xxx Plony

Reacties

  1. hoi
    Wat heb je prachtige creaties gemaakt.
    Die voetjes zooo lief.!
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Wat heb je weer leuke creaties gemaakt ik vind het jurkje helemaal te gek. Leuk dat je een demo gaat geven met Pion papier veel succes met het maken van voorbeeldcreaties. Je zult er vast weer iets moois van weten te maken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties Plony! Mooi designpapier en prachtige details :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat ziet dit er allemaal FANTASTISCH uit ik ben helemaal weg van het jurkje
    zoiets kan ik ook met mijn gewonnen spulletjes van AnMacreatief maken LEUK!!!!
    Fijn weekend de mijne zit vol vandaag huis doen 2wassen verjaardag zoon boodschappen voor eigen verjaardag morgen en dan nog een loge en dan is het alweer zondag dat wordt niet knutselen helaas.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat ook als een speer. Dat jurkje vind ik zo gaaf. Ik zie het wel in Delft. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww wat een schitterend trio, ziet er geweldig uit. Wat ben je een bezig bijtje zeg. Super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous projects, love the papers you used and the dress looks fabulous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creaties van prachtig papier, Plony.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, Pion!!! Altijd geweldig papier. Lekker rustig zodat je lekker los kunt gaan met de embellies! Mooie creaties, Plony! Heel gaaf!

    Alvast een fijn weekend, lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er alledrie weer prachtig uit Plony. Ik vind het Pion papier ook wel heel erg mooi maar ben niet zo goed met al die grote motieven. Im weet dan niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Daar heb jij geen moeite mee zo te zien. Schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende creaties heb je gemaakt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jouw creaties zijn een plezier om naar te kijken! Vooral het jurkje vind ik de max!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pion papier is ook één van mijn favoriete papierlijnen. Zo mooi zijn ze allemaal...
    Ik wens je heel veel succes voor je demo! Deze creaties zijn allen prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje