Bloghop Let's Get Bizzee...

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag hebben we weer een bloghop bij Let's Get Bizzee......
We hebben allemaal de mooie Liefs fotolijst bewerkt.....en natuurlijk is er ook zo'n lijst te winnen....
Een mooie lijst om een  moederdagkado te maken misschien?

Wat moet je doen?


Ga tussen 3 mei en 6 mei 2015 langs de blogs van alle Let's get Bizzee Design Team leden en laat een leuke reactie achter.


Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Lets's Get Bizzee en laat ook hier een reactie achter.



    Als het goed is zijn jullie nu dus bij Miranda vandaan gekomen en heb je haar prachtige bewerking van de lijst al gezien dan is het nu tijd voor de mijne.....
    Kijk mij eens zitten hahaha......ik dacht ik ga nu eens een fotootje van mezelf gebruiken.....normaliter verdwijnen die altijd ergens in een doos om nooit meer tevoorschijn te komen....Deze keer dus niet en heb ik er een kadootje voor mezelf van gemaakt hahaha.

    Ik hoop dat jullie het geslaagd vinden en dat je nu doorgaat naar Sandra voor de volgende geweldige uitvoering van de fotolijst.

    Ik ben zó terug met een nieuw blogbericht want het is óók tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC vandaag......tot zo......

    xxx Plony  


Reacties

  1. Te gek Plony! Wat leuk dat je een foto van jezelf er in hebt verwerkt en hoe leuk om te zien dat zo inderdaad ideaal is voor moederdag! Wat heb je de kleuren van je materiaal mooi aangepast op je foto! Prachtig!
    Ik bloghop even verder ;-)
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf geworden Plony en heel erg leuk dat je een foto van jezelf hebt gebruikt. Het is dan ook een erg mooie en speciale ;-).

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi lijstje geworden met een mooie herinnering
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony geweldig hoor ... Wat een leuk ideetje om een foto van jezelf te gebruiken ... het lijstje is heel erg mooi geworden ... ik ga vlug kijken wat de anderen gemaakt hebben ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je lijstje Plony....en helemaal niet gek hoor om er eente maken voor jezelf...prachtige foto is dat met hele leuke details erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Plony maar......wie krijgt hem later😉 ze willen hem natuurlijk alle drie.....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi lijstje
    mooie kleuren

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor zo'n lijstje met jezelf erin. En wat heb je mooie warme kleuren gebruikt. Ik heb al veel mooie creaties gezien met dit lijstje. Ga gauw verder kijken hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje