een nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen voor de 2e keer vandaag.....

Voor de bloghop-post van Let's Get Bizzee scroll even naar beneden.....


Vandaag begint weer een nieuwe challenge bij WLVC en onze sponsor is voor deze challenge....


Wij willen graag dat jullie aan de slag gaan met de volgende opdracht:

Alles mag behalve een kaart......en natuurlijk wél vintage.....

Ik heb voor deze opdracht een papieren tasje gepimpt in mijn favoriete kleurtjes.......


Leuk om als verjaardags"kaart" te versturen en omdat het een tasje is kun je er ook nog iets in doen....
Ik heb deze al verstuurd en weet inmiddels dat de ontvangster er heel blij mee was.....

Op het WLVC-blog staan nog veel meer prachtige voorbeelden om inspiratie uit te halen dus ga eens kijken en nog beter.....doe mee!

Ik houd het verder kort......
Een hele fijne zondag allemaal en.....tot morgen, want dan ben ik er alweer.
xxx Plony

Reacties

  1. Hoi Plony leuke opdracht weer ... Je tasje is fantastisch mooi en ik kan best geloven dat de ontvangster er in haar nopjes mee was hoor !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie zou daar nou niet blij mee zijn, prachtig Plony en die losgeknipte bloem is helemaal beeldschoon!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is dit tasje Plony....Ik ga zodadelijk naar de andere creaties kijken voor weer een leuke nieuwe challenge...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gepimpt tasje Plony, prachtige dingen te bewonderen!! Leuke challenge!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Plony, ook de andere voorbeelden zijn super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is weer helemaal geweldig en die tasjes blijven leuk om te pimpen en je hebt weer lekker genoeg op het tasje zitten. Vind hem gewoon weer top.

    Groetjes en liefsssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful vintage style gift package.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig tasje Plony heel mooie dubbele strik .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje