Happy....


Happy......waarom happy???
Er zijn veel redenen om happy te zijn en dat gevoel overheerst vandaag nog eens extra.
Mijn schoonvader, waarvan wij dachten dat hij 2015 niet zou gaan halen omdat hij in december heeeel ernstig ziek bleek te zijn, is vandaag jarig. 85 kaarsjes mag hij uitblazen en dat was 1 van de doelen die hij zichzelf nog had gesteld....hij wilde zijn verjaardag nog wel graag meemaken. Heel dankbaar zijn wij dat hij dit heeft bereikt en daar word je dan toch happy van. We hopen dat hij nog wat mag blijven...in de reserve-tijd weliswaar maar hij gaat er nog voor....dappere oude man.

Al met al heeft het allemaal niets met mijn kaartje te maken hahaha.....maar gisteren had ik allemaal leuke pakjes met de post gekregen en ja....daar werd ik ook zéker happy van.....

Ik MOEST gisteravond nog ff iets maken want dan kriebelen mijn handen...hahaha.
Dit vrolijke kaartje is het resultaat.....gezellige kleurtjes...om happy van te worden.


Ik hoop dat ik jullie vandaag allemaal een beetje happy kan maken.....met mijn kaartje of misschien wel met mijn verhaal over mijn ernstig zieke schoonvader die zoveel vechtlust heeft....85 jaar...of hij de 86 zal halen.....niemand weet het maar wij gunnen hem nog zoveel.


Happy birthday opa en nee....jullie hoeven niet bang te zijn....deze kaart is niet voor hém gemaakt....whahahahahahahaha....
We hebben gezellig zijn tuintje weer eens aangekleed...dat is wat hij nog graag eens wilde....

Fijn weekend allemaal, xxx Plony

Reacties

  1. Mooie kaart met deze 'flashy' kleurtjes! weer zoveel op te zien, een plezier om naar te kijken!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Plony ik begrijp dat je heeeellllllllll erg happy bent.
    Wat fijn voor je schoonvader dat zijn wens om zijn verjaardag te vieren uit is gekomen. Hopelijk mag hij het nog eens meemaken in zijn reserve tijd.

    En het gekriebel om iets te maken heeft wel een prachtige kaart opgeleverd zeg.
    Liefs en een heel fijn weekend
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Daar kan ik nu helemaal happy van worden gewoon om te lezen dat iemand anders zo happy is . Van harte gefeliciteerd met je schoonvader en dat het een mooie dag wordt vandaag.
    Jouw kaartje is heel mooi en fleurig geworden.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je schoonvader Plony. En wat fijn dat hij het heeft kunnen vieren met jullie allemaal. Daar kan je heel blij van worden!!
    Je kaart is heerlijk vrolijk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi plony
    van harte gefeliciteerd en wat leuk dat je schoonvader ondanks zijn ziekte zijn verjaardag nog mag beleven zo situatie heb ik hier ook mannetje opgegeven en gelukkig nog steeds bij mij zeg maar zo die hebt heel veel geluksengeltjes op zijn schouder zitten:-)) en je kaart is reuze vrolijk door al die kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Plony, mooi zeg, dat je schoonvader zijn verjaardag nog kon vieren. Dat heb ik vaker gezien, doelen halen. Mooi is dat de wilskracht van een mens.
    Je kaartje is super leuk. Lekker vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je schoonvader zijn 85 ste verjaardag mocht vieren. Dat stemt zeker blij en dankbaar. Mooie kaart heb je gemaakt. Ook heel fleurig met alle bloemetjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met d verjaardag van je schoonvader. Een bijzonder moment.
    Ook van je kaart wordt ik happy. Lekker vrolijk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk ene vrolijke kaart. gefeliciteerd met je schoonvader, hoe bijzonder kan dit zijn he? Hoe herkenbaar ook. Geniet van het moment en hoe fijn dat zijn tuintje weer klaar ius. Een fijne dag. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijkheid Plony, gezellig hoor! Je kaart past goed bij je humeur, haha! Nog van harte met je schoonvader, geniet nog lekker van elkaar! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijkheid Plony, gezellig hoor! Je kaart past goed bij je humeur, haha! Nog van harte met je schoonvader, geniet nog lekker van elkaar! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijkheid Plony, gezellig hoor! Je kaart past goed bij je humeur, haha! Nog van harte met je schoonvader, geniet nog lekker van elkaar! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, het is idd een vrolijk en happy kaartje. In wat voor bui je ook bent........als je dit ziet benje meteen helemaal vrolijk, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje