Kleuren voor volwassenen...

Nog even een late post van mij.....ik denk dat jullie dit morgen pas tegenkomen hahaha.
Gisteren ben ik bezig geweest om een plaatje te kleuren dat ik op pinterest vond bij kleuren voor volwassenen.
Wat is dat leuk zeg....heel anders dan een magnoliaatje kleuren.....geweldigggggg....

Is ze niet schattig......toen ik dit had ingekleurd dacht ik het lijkt bijna wel een kant en klaar plaatje....maar ik heb toch écht mijn copics gebruikt hoor.....Zo heerlijk ontspannend dat kleuren.....ik deed het vroeger als kind al graag....Ik zou alleen nog wensen dat ik ook zelf plaatjes kon tekenen maar helaas.....dat gaat m niet worden hahaha.

Omdat mijn mannetje in de late diensten zit deze week ben ik vanavond gaan zitten om ook nog een kaart te maken met dit plaatje.......dit is wat het is geworden....


Ik ben wel heel tevreden wat dit kaartje betreft....soms loopt het gewoon.....zonder problemen komt er dan iets uit.....Dát zijn de fijnste kaartjes om te maken.....


Het scheelt absoluut dat ik enthousiast was over het ingekleurde plaatje....dan werk je met een prettig gevoel verder.....De kaartjes kunnen niet altijd helemaal toppie zijn maar,,,,klinkt misschien verwaand.....ik denk dat deze bést bij de geslaagde-groep mag hahaha....Hoe blij kun je zijn hè...hihihihi....


Ik hoop dat jullie óók een beetje blij zijn geworden van dit meiske en mijn kaartje.....dan ga ik nu mijn bedje opzoeken.

Dag daggggggg......xxx Plony

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/  : Flowers/lace/butterflies
http://inkychicks.blogspot.co.uk/  : pearls
http://inthepinkchallenge.blogspot.co.uk/  : things with wings....butterflies

Reacties

  1. Stunning Plony, I like everything about it!!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi ingekleurd, super een prachtig geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat mooi ingekleurd Plony,heel mooi kaarte heb je er mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend Plony!
    Wat super mooi ingekleurd is niet te zien dat je het zelf hebt gedaan.
    fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dit mooi ingekleurd ik vind dit zo ontzettend knap van je vooral omdat ik helemaal niet kan kleuren het is weer een prachtig mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gedaan! En de kaart die je met dit schitterende plaatje hebt gemaakt is ook geweldig!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful colouring and a gorgeous card, I have enjoyed reading all your posts that I have missed recently.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend!!!!!! Wat een mooi plaatje heb je gebruikt Plony en schitterend ingekleurd. En je kaart is weer een echte beauty!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt gelijk, het is prachtig! Lijkt wel een plaatje uit een boekje! Fantastisch!
    en jouw kaartje ermee is natuurlijk ook toppie!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow Plony...wat een super mooi kaartje weer en zeker het plaatje is schitterend....lijkt net een gedrukt plaatje...
    SCHITTEREND!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    deze is helemaal geweldig! Wat kun jij mooi kleuren met de copics!! Ik vind het kaartje ook top!! Heel mooie kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww Plony, wat heb je dit pracgtig ingekleurd. En dan ook nog verwerkt op een schitterende kaart. Een ware prachtige eyecatcher!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Plony
    en wat heb je het plaatje mooi ingekleurd

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi. Dit is ook wat Anita Meijer graag doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is dus echt SUPER inkleurwerk. Geweldig mooi ingekleurd. Ik kan niet anders zeggen!!!. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card - such pretty detailing.
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje