Paradise of stamps

Goedemorgen,

Vandaag mijn eerste bijdrage voor het paradise of stamps-challengeblog.....

De opdracht voor de challenge luidt: Lace and ribbon....dat moet niet al te moeilijk zijn toch???

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt....niet in het roze.....daar lijk ik toch regelmatig vanaf te stappen hahaha....


Kant genoeg denk ik zo....en mijn lint zie je terug in de strik die ik aan het kooitje heb gemaakt.....ook bij de vogeltjes zie je een lintje terug.....en verder natuurlijk weer diverse frutsels die de kaart moeten aankleden....anders is het géén Plony-kaart.


Ik hoop dat jullie meedoen aan onze challenge bij Paradise of stamps.....en dan wens ik iedereen een hele fijne dag.
xxx Plony

Reacties

  1. wat een beautie - zelfs in het lichtblauw! ;)
    Prachtig kant, leuke details en frulletjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really pretty...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte Plony-creatie hoor !!!! En wat een prachtige kleurtjes heb jij gebruikt .... geweldig mooie kant en het hangertje daar ben ik helemaal weg van ... Super !!!!
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Realy beautiful hanging, and a sweet image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha je handtekening moet er wel op staan he...
    En helemaal in mijn kleur....vind haar prachtig!
    Ook hier past het kant er prachtig bij!
    Dit is ook weer een hele gave aftrap!
    Liefzzzzz Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje