Petal Lu

Ik hoor jullie denken....Petal Lu?
Komende vrijdag 15 mei gaan we van start met de eerste challenge bij http://petalluchallengeblog.blogspot.nl/ en ik zeg WE want ik ben 1 van de DT-leden van dit enthousiaste nieuwe team.

Ik had eerder aangekondigd dat ik misschien wel genoeg DT-werkzaamheden had maar ja....het bloed kruipt waar het niet gaan kan hè....lol.....

Petal Lu is het blog van Lucinda  Lucker en zij maakt superschattige bloemetjes die ze ook verkoopt.


Superleuk om te mogen werken met de leuke bloemetjes...als je op de foto klikt kom je in de shop waar je de bloemen kunt vinden.

Graag zien we jullie aansluiten bij het nieuwe challengeblog.....en wat mij betreft zie ik jullie graag vrijdag mijn eerste bijdrage bewonderen voor het Petal Lu Challengeblog.

Liefs van Plony

Reacties

  1. Hoi Plony, wat ben je er toch maar druk mee! Ik ben erg benieuwd naar dit nieuwe challengeblog en wens je veel succes als DT lid! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony
    Wat leuk voor je om designer te worden bij Petal Lu, ik wens je alle succes met je nieuwe job.
    Ik heb me ook gelijk maar aangemeld, hoef ik niets te missen.
    Ben nu al benieuwd wat je voor de eerste challenge hebt gemaakt, ik hou het in de gaten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sukses met je nieuwe 'job' als DT-lid!
    met bloemetjes werken zal voor jou zeker en vast geen straf zijn...
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje