Reminder challenge WLVC

Vandaag op het WLVC-blog een creatie van mij als reminder aan de lopende challenge waarbij alles mag behalve een kaart en wél vintage....natuurlijk.

Ik heb een kastje van de action gepimpt.....zo'n goedkoop kartonnen ding...of wat is het voor materiaal.....
Een beetje scheef hier en daar maar toch ben ik wel tevreden over het eindresultaat....Het is best een lieverdje om te zien als je hem op de kast ziet staan hahaha.....


Ik ben begonnen met de knopjes eraf te draaien....de boel te meten, papier te snijden en het kastje te beplakken.....natuurlijk inkt langs de randjes....hoort toch wel een beetje bij vintage.....
en daarna de knopjes er weer op en de bovenkant versieren.... Van alles zit er weer op....bloemen, hoekjes, vlinders, gezellig vol....


We hopen natuurlijk weer op veel deelnemers en misschien geef ik je vandaag wel nét dat laatste zetje om mee te doen.
Deelnemen kan tot 17 mei 18.00 uur.....doe mee.

Een hele fijne dag allemaal, liefs van Plony.

Reacties

  1. Prachtig gepimpt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden Plony! Heel mooi papier en bovenop prachtig gepimpt! Liefs, Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Nou een kastje om trots op te zijn ...Prachtig Plony !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gepimpt Plony. Mooi papier en een schitterende bloementoef!! Ik heb ook zo'n kartonnen kastje met 4 laatjes en toen ik thuis kwam zag ik ook hoe gedeukt de laatjes waren. Ik moet er nog iets mee doen!! De jouwe is super geworden!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er prachtig uit Plony

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super chique ladekastje Plony....en bovenop een geweldige bloementoef met parelknoopjes en vlindertjes....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    nou je kastje is super vintage en mooi geworden en ja de action is ook een winkel waar ik graag loopt te gluren voor leuke dingen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig lakenkastje, Plony! Heel gaaf gepimpt! En heerlijk, hė, die Action op zijn tijd!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful project, love how you decorated it.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the box and the way you have decorated is so beautiful Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Plony!!! Op het moment wil ik alleen maar kleuren. Maar dit soort dingen maken vind ik ook erruuugg leuk. Komt wel weer....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Je hebt het kastje leuk gepimpt en dan valt het minder op dat het een beetje scheef is. Dat ik vind ik ook altijd een beetje jammer van de Action spulletjes dat het nooit mooi strak afgewerkt is. Maar mooi gepimpt met van alles dan lijkt het heel wat.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje