Sweet little baby


Goedemorgen.......even tussen alle DT-opdrachten door een kaartje wat ik graag wilde maken voor de challenge van https://www.facebook.com/groups/BeChallenged/ .
Elke maand wordt daar een challenge gehouden waarvoor je een patroontje moet gebruiken en ook deze maand is het weer zo'n leuk patroontje dat ik echt mee wilde doen om eens te zien wat ik ervan kon maken.


Het patroontje bestaat uit een kaart waarop je een soort pocket maakt....


De hartjesrand is dus de rand van de pocket en daarachter steek je dan een klein kaartje wat je met de voorkant over de rand heen laat hangen....


Echt superleuk om te maken....met het schattige plaatje van Syta van Gelderen is het een lief shabby chic kaartje geworden.

Heerlijk weer even zo'n dingetje voor jezelf maken....DT's zijn geweldig hoor maar je moet toch altijd werken voor een opdracht en dan is zo uit de vrije hand even heerlijk om te doen....alhoewel ik mezelf natuurlijk hierbij ook wel een opdracht had gesteld.....hahahaha....een kaartje met dit patroontje dus. Ach, jullie begrijpen het verschil vast wel....het voelt anders hihihi.

Een hele fijne dag allemaal.....
xxx Plony

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://noordesign-uk.blogspot.co.uk/  : flowers
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/  : flowers
http://scrap-craft-inspiration.blogspot.nl/  : lace and pearls

Reacties

  1. Geweldige kaart met schattig plaatje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gegaan weer Plony, een prachtige babykaart, 100% lief en heel mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 100% Plony, 100% mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony ik heb jouw kaartje al bewonderd op fb maar ... ik wou het toch wel nog eens in detail hier bij jouw bewonderen ... Wat een totaalplaatje weer ... Oogverblindend mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.... Ik hoop er ook nog aan toe te komen deze maand. Deze is beeldschoon.

    Liefs,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful project, love the sweet baby image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een ware beauty geworden Plony...wat een super leuke accentje er allemaal op....leuk modelletje ook....de basis lig hier okk al gereed....alleen de tijd ontbreekt me ff...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt weer goed je best gedaan ha,ha en een prachtige creatie gemaakt.
    liefs van Speedy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card Plony, I love it!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, Plony.
    De luchtballon vind ik ook super gaaf.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig die plaatjes van Syta hè! En leuk Plony zo'n pocket kaart...het is weer prachtig in vintage stijl! Fijn Hemelvaart weekend!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart. Lief plaatje en mooie details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een schatje Plony, bij mij staat deze uitdaging ook nog op mijn lijstje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje