Een mannenkaartje tussendoor....


Even tussen al het DT-geweld een mannenkaartje tussendoor.....
De man van mijn vriendin is 60 geworden en omdat mannenkaarten niet écht mijn ding zijn heb ik nog even gedacht een kaartje te kopen maar....dat kun je toch eigenlijk niet maken voor de man van je beste vriendin hahaha.
Toch maar gaan zitten en dit is het geworden....


Als je dan eenmaal gaat zitten dan komt er wel weer wat boven borrelen.....een touwtje, fietsje, radartje.....houten cijfertjes....


Stukje wondgaas, metalen embellies...frantage.....zo moeilijk is het ook niet maar ik maak toch liever iets anders hahaha....


Toch ben ik wel tevreden hoor.....en ik weet zéker dat dit in goede aarde zal vallen.

Fijn weekend allemaal, xxx Plony

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:

http://cardz4guyz.blogspot.nl/  : texture
http://simplycreatetoo.blogspot.nl/  : masculine
http://thepapergirlschallenge.blogspot.nl/  : masculine
http://papertakeweekly.blogspot.co.uk/  : something for the boys

Reacties

  1. WOW....this is just beautiful. Love your wonderful style. Thanks for joining us at Simply Create Too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card with so many fascinating little details and touches - thanks for sharing at Cardz 4 Guyz
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jouw doen een sober kaartje, maar heel tof hoor! Toch veel leuker voor de jarige dan een kant en klaartje uit de winkel!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi bezige bij! Je bent weer niet bij te houden, maar ik heb alles weer gezien bij je!
    En het zijn weer prachtige kaartjes geworden! En ik vind dit een geweldig mannenkaartje geworden, ook al is het niet jouw ding! Lekker stoer en grappig!
    Heel mooi je frantage erop en andere mooie details...ik vind hem top!
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Wat een mooi stoer en grappig mannenkaartje ik vind ze ook altijd lastig om te maken. Ik vind hem super gelukt en ja als enthousiast kaartenmaakster kun we het niet maken om een kaartjes te kopen hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het mannelijke staat je goed, hoor...:-), leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou in goede aarde zal ie zeker vallen want het is een echte bjoetie!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A super card, so many interesting textures, perfect for our challenge. So pleased you shared with us at Cardz 4 Guyz. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat issie leuk geworden!!
    Haha dat kan idd niet hè? dit is een mooi resultaat dus daar zal hij best blij mee zijn :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende mannenkaart heb je gemaakt Plony - mooie combinatie en ikmvind het een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat het niet je ding is om mannenkaarten te maken ben je er weer heel goed in geslaagd. Wat een prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mannenkaart Plony....heel leuk al die leuke accentjes erop....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. absolutely gorgeous work! Thanks for sharing at the PaperGirls!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow, love this. some great textures there - a beautiful result

    Thanks for playing at Cardz 4 Guyz this week x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje