Een nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgennnnn.......vandaag weer een nieuwe challenge bij WLVC met een geweldige prijs die beschikbaar is gesteld door....


We vragen jullie om een vintage creatie/kaart te maken voor een lady....een echte dameskaart dus en op het WLVC-blog vind je nog wat meer uitleg en prachtige voorbeelden van het DT.

Mijn voorbeeldkaart is deze....


Een shabby chic kaartje deze keer....ik ga steeds meer vallen voor de romantische shabby-stijl....


Zo leuk met allemaal frutsels en als je goed kijkt zie je een heel klein stoeltje staan tussen de bloemen....


Ik was helemaal wég van het plaatje van de dame met haar mooie hoed....ik zal het plaatje hier neerzetten....misschien wil je hem wel graag meenemen....


Op het WLVC-blog staan onder het kopje vintage plaatjes nog meer mooie dames-plaatjes....
Ik vind het een superleuk onderwerp om een ladies-kaart te maken en ik hoop dat jullie nét zo enthousiast zijn.

De challenge loopt tot 17 juni 18.00 uur......doe lekker mee en maak kans op een mooie prijs.

Fijne dag allemaal, xxx Plony

Reacties

  1. Wauw wat een prachtige dameskaart, heel charmant en mooi dat kleine stoeltje in je bloementoef!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest even goed zoeken naar het stoeltje, maar heb het gevonden hoor! Heel mooie shabby kaart, dat plaatje van de dame krijgt alle aandacht omdat je het niet te voel gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart en zo leuk met het stoeltje ik moest wel even zoeken het is echt een plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Plony, I like the vintage image those flowers and the lace
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ienemienie stoeltje, hihi ......een zoekertje!!!
    Maar gevonde.n hoor, goed dat je het had opgenoemd whahaha
    zouden we zomaar over het hoofd hebben gezien?!!
    Prachtig kaartje hoor Plony...super vrouwelijk!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is dit kaartje Plony ...wat een knappe dame op het plaatje...echt een shabby chique geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous piece, wonderful details and such a beautiful lady.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BRILLIANT colours used here my friend and just adore your creation...xxx
    enjoy your weekend. ♥
    {aNNie My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje