Hanna and Friends

Hier ben ik voor de 2e keer vandaag met een kaartje dat ik heb gemaakt als gastdesigner bij Hanna and Friends.

De opdracht van de nieuwe challenge die vandaag begint is:  in the garden, ik blijf in de zomer-sferen vandaag...

Ik heb om het thema in mijn afdrukje terug te laten komen gekozen voor een al wat oudere stempel van Whimsy stamps....Peggy.
Ik vind haar wel heel leuk zo met haar bloemetjes in de tuin bij het vogeltje....


Deze keer eens niet helemaal in het roze maar gekozen voor wat andere kleurtjes....


Wat papier bij elkaar gezocht wat ook weer een beetje bij mijn bloemetjes van het afdrukje past en wat extra blauw met de strik en het roosjeskant.


Ik hoop dat jullie een beetje een zomers-in-de-tuin-gevoel hebben gekregen van mijn kaartje en ik heb het idee dat er diverse challenges zijn die dit thema hebben nu dus misschien kun je je kaartje op nog méér plaatsen kwijt.
Ik ga straks eens zoeken of ik er ook nog een paar kan vinden om bij te gaan linken hahaha.


Heel veel knutselplezier....xxx Plony


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://pictureandscrap.blogspot.nl/  : use dies
http://copicmarkerspain.blogspot.ca/  : anything goes
http://craftyhazelnutspatternedpaper.blogspot.co.uk/  : patterned papers
http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/  : in the garden

Reacties

  1. Lief in deze zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je inspiratiekaartje voor weer een hele leuke challenge Plony...weer hele mooie details op te zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje is dit weer de gieter is ook helemaal super past goed bij het mooie weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Plony, een heel mooi ingekleurd stempeltje en prachtige details!! Ook je kaartje hieronder in de vorm van een gieter ziet er schitterend uit met al die prachtige bloemen!! Helemaal superzzz!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart Plony ook je kaart eronder.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is een schitterende kaart! Leuke kleuren combi.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bjoetie!!! Supertoffe strik bovenaan! leuke stempel, en prachtige kleurtjes, ...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony. Leuke stempel. Mooi ingekleurd! Knap om de haren zo mooi te kleuren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plony wat is het echt 'zomers' bij jou ... een vrolijk, kleurig kaartje ... het gietertje vind ik ook fantastisch mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje! En zo mooi gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beeldschoon kaartje, en wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Plony,
    Very cute image and card! Thanks for joining LLC for our "In the Garden" challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Wat een schatje is dit geworden. Leuk om eens te zien dat je blauw ook aanwezig laat zijn. Ik ben ook dol op roze maar vind dit ook gaaf zo. Heel mooi
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony. Wat een schatje deze kaart. Prachtig gemaakt, lief afdrukje en mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje