LGB bloghop

Goedemorgen, vandaag vragen we jullie om te gaan bloghoppen....

Bij Let's Get Bizzee hebben we de MDF diastrip/filmstrip in de picture staan...mede omdat het misschien leuk is om met deze strip nog iets leuks te maken voor de aankomende vaderdag.

Alle leden van het DT zijn aan de slag gegaan met de filmstrip en we hebben er een bloghop van gemaakt waarbij je zo'n mooie strip kunt winnen.

Wat moet je doen?


Ga tussen 14 en 17 juni langs de blogs van alle Let's Get Bizzee Design Team leden en laat een leuke reactie achter. 

Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten ga je terug naar het blog van Let's Get Bizzee en laat ook hier een reactie achter.



    We hopen dat jullie gezellig gaan hoppen.....en als je bij Miranda bent doorgeklikt naar mijn blog dan wil je natuurlijk ook graag zien wat ik gemaakt heb van de filmstrip.....hier komt dan ook mijn bijdrage.....


    Ik heb er geen vaderdagkadootje van gemaakt maar met het pion-papier precious daughter heb ik er een andere draai aan gegeven...



    Ik vond de teksten heel mooi om aan de beide zijkanten te doen en in het midden heb ik een plaatje van een lief meiske gedaan....van pinterest gehaald dus nee......dit is niet mijn eigen dochter. Ik zou het plaatje wel kunnen vervangen voor een foto van mijn dochter natuurlijk....


    Langs de boven en de onderrand heb ik in de gaatjes plakparels geplakt.....vond het er wel lief uitzien zo...

    Dit was dus mijn bijdrage aan de bloghop en dan wens ik jullie heel veel plezier bij de andere dames en je zult zien....we hebben weer heel veel variatie tevoorschijn getoverd.

    Een hele fijne zondag allemaal, xxx Plony



Reacties

  1. WOW Plony wat is dit toch weer mooi wat je gemaakt hebt en ach het is heerlijk weer om te hoppen dus ik hop gauw door naar de volgende.

    Liefsssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek wat je gemaakt hebt! Zoiets is heel leuk om aan je dochter te geven bij een belangrijk moment in haar leven. Je hebt me echt geïnspireerd!
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je filmstripdecoratie Plony....super mooi met leuke teksten erin....en ook die pareltjes geven er zeker een prachtige touch aan...

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gececoreerd Plony, mooie tekst er in verwerkt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met dat gedichtje erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi zo leuk met de gedichtjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful film strip project, lovely words and picture.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie gemaakt, Plony! Erg leuke filmstrip zo! En Ik ben gek op Maja Design en heb ook al aardig wat projectjes gemaakt met deze papierlijn!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje