Nieuwe challenge Paradise of stamps


Goedemorgen, het wordt een drukke dag vandaag op mijn blog want er gaan vandaag 3 challenges van start.....te beginnen met de nieuwe challenge van Paradise of stamps waarbij de opdracht is: Many fruits or flowers.

Ik heb gekozen voor veel bloemen want het fruit-thema ligt mij niet zo erg maar misschien is het bij jou juist andersom en ga je voor het fruit.

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.....met een Magnolia-Tilda maar je mag in principe alle stempels gebruiken die je maar wilt...Het is géén magnolia-blog.


Ik heb een Dutch Doobadoo-mal gebruikt en papier van de action....Lieve zachte zomerse kleurtjes....


en natuurlijk veel bloemetjes......


Ik denk dat Tilda een selfie aan het maken is in Parijs want ik zie de eifeltoren ook nog op de kaart....

Ik hoop dat jullie geinspireerd zijn om mee te doen......
Later vandaag kom ik terug voor weer wat andere inspiratie....Tot straks.
xxx Plony

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:

https://tildastown.wordpress.com/  : anything goes
http://scribbleandscrapcrafts.blogspot.no/  : anything goes
http://sisteractcardchallenge.blogspot.no/  : anything goes
http://thatcraftplaceblog.blogspot.no/  : anything goes

Reacties

  1. Mooi modelletje, leuk die juten strik!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk model!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card!
    Thank you for entering Tilda's Town this week.
    Hugs
    Christina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card and layout. Thanks for joining in the challenge at that Craft Place and good luck.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card. Thanks for playing along with us at Sister Act Card Challenge
    Maria DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. I love all the soft colors and all the beautiful details. Thank you so much for joining us at Tilda´s Town this week. Hope to see you again soon.
    Hugs Åsalill

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So gorgeous! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck :)! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very gorgeous!!

    Thank you so much for joining us at That Craft Place and good luck!
    Hugs,
    Karen. DT.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje