Digi van Stitchy Bear....


Hoi allemaal,

afgelopen week was ik 1 van de winnaars bij http://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/ en als prijs mocht ik voor $ 10 uit gaan zoeken bij Stitchy Bear.
Ik heb 3 digi's gekozen en deze bovenstaande is er 1 van....Carrie heet ze en ik vond haar meteen geweldig gaaf.

Ik heb er een kaart mee gemaakt en het is misschien heel anders dan anders maar toch ook weer niet.....
Met een mal van Dutch Doobadoo ben ik aan de slag gegaan omdat deze lekker groot is en anders had ik geen ruimte voor mijn bekende frutsels.....die zitten er dus genoeg op hoor hahaha....


De ingekleurde digi maakt even dat het anders lijkt maar als je verder de kaart ziet dan is het wel duidelijk een Plony-kaart.....denk ik....


Ik weet het.....soms zitten er bést veel frutsels op maar ik probeer toch altijd om er een beetje lijn in te krijgen....niet zomaar plakken om de kaart vol te krijgen....


Ik heb al verschillende keren geprobeerd om een CAS-kaart te maken maar echt....het is gewoon mijn ding niet en ik vind ze juist zo geweldig om te zien.....Wie weet probeer ik het nog wel eens....Ik houd niet van opgeven hahaha.

Voorlopig moeten jullie het toch even doen met mijn lekkere volle kaarten.....en ach....alles went toch???

Een hele fijne avond....xxx Plony

Challenges:

http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/  : anything goes
http://crafting-with-friends.blogspot.co.uk/  : anything goes
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.co.uk/  : anything goes
http://sisteractcardchallenge.blogspot.nl/  : anything goes
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/  : bingo....pearls/kraft/flowers

Reacties

  1. Olala...sexy...:-) én mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Plony, wat een gave digi en zo mooi ingekleurd!!! Ik vind je kaart echt top!
    en hou van je frutsels! Het is een plaatje om te zien!
    Fijne zondag! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Plony, wat een gave digi en zo mooi ingekleurd!!! Ik vind je kaart echt top!
    en hou van je frutsels! Het is een plaatje om te zien!
    Fijne zondag! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is a lovely digi image and you have created a gorgeous card in your own wonderful style.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is dit kaartje Plony met die prachtig ingekleurde digi...en daarbij die mooie details een TOP kaartje
    Ook ik mag nog 5 digistempels uitzoeken bij Stitchy Bear ...gewonnen bij een challenge afgelopen week...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful Plony I love the image and all the lace
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at Sister Act, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een gaaf plaatje er van gemaakt. Zo kan je nog eens wat winnen nietwaar? Gefeliciteerd er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs. Leuke digi heb je uitgekozen en mooi ingekleurd. Prachtige kaart ook. Ik probeer het ook weleens om een CAS kaart te maken, maar het lukt mij ook niet altijd, omdat wat je er toch weer meer op doet. Maar wat je zegt, we blijven proberen.

    Fijne zonnige zondag toegewenst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is toch echt wel een plony kaartje ik vind hem zo mooi ingekleurd dat is nou iets wat ik weer niet kan zo heeft ieder zijn eigen voorkeur groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd weer leuk om iets te winnen. Je hebt een leuke digi uitgezocht, maar hij lijkt mee heel lastig om te kleuren met die enorme bos haar.
    Je hebt er wel weer een prachtige kaart van weten te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi plony
    wat een geweldig leuke lieve digi, zoiets winnen maakt je dubbel blij en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs Plony! Ik vind het een superleuke digi :-D.
    En ik hou ook van volle kaarten. En wat je zegt, niet zomaar plakken om je kaart vol te krijgen. We weten echt wel wat we doen ;-).
    Een poosje terug heb ik ook een CAS kaart geprobeerd, maar ja....ook niet echt mijn ding. Dus zat er toch weer ineens van alles en nog wat op. Maar.....die CAS kaart........komt er echt nog wel een keer ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owww....vergeet ik nog te zeggen dat ik het een superleuke kaart vind ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW Plony wat heb je dit beeldige plaatje fantastisch ingekleurd, ze lijkt wel te leven!!! CAS lijkt appeltje/eitje maar is het absoluut niet............ik kan en geen echte vintage en geen echte CAS-kaart, allebei een kunst zoals ik heb gemerkt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lovely card thanks for sharing it with us at Crafting with Friends. Louise DT X

      Verwijderen
  16. Lovely image and great colouring and little details. Thank you for joining us at Crafting with Friends this week. Hope to see you art work back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great project! Thank you for playing with us at Brown Sugar Challenge this week! Giada

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so pretty, I love the image and your embellishments are totally amazing. Just gorgeous. Thank you so much for entering the Crafty Calendar ('Bingo') Challenge this month, lots of luck to you.

    Hugs Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very very nice thanbk you for joining BSC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous card....such pretty embellishments. Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
    hugs Jo x
    Dt

    I have a birthday candy on my blog if you'd like to join in.....
    You can find my candy here

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje