Liefffff....

Vandaag zomaar een kaartje....gewoon lief.....Ik vind dit plaatje nog steeds heel snoezig...gevonden op pinterest en nog maar eens gebruikt...Was alweer even geleden dat ik dit plaatje gebruikte....


Ik vond de kleuren van de bloemetjes perfect passen bij het plaatje.....


Wat is het toch leuk om te werken met dit soort mooie materialen....ik ben dol op bloemetjes, kantjes, randjes....parels niet te vergeten hahaha.....Er zitten er wel een paar op op deze kaart....


Happy Birthday.....ik hoop dat iemands verjaardag er nog een beetje mooier van wordt....

Jullie zullen wel hebben gezien dat de schattige bloemetjes van petal Lu zijn....en dat brengt mij gelijk  bij de mededeling dat ik uit het team van Petal Lu ben gestapt. De reden daar wil ik liever even niet over uitwijden maar het is goed zo.....Ik heb deze keuze heel bewust gemaakt.....en ik wens Lucinda en haar team het allerbeste en nog heel veel succes met het challengeblog.

Liefs van Plony.

Challenges:

http://crafty-girls-creations.blogspot.co.uk/  : anything goes
http://www.southerngirlschallenge.blogspot.nl/  : flowers
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/  : bloemen
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/  : anniversary

Reacties

  1. Wat een mooie kaart Plony
    het is zeker een heel lief plaatje, je hebt de kaart prachtig afgewerkt met mooie kantjes en bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met lief plaatje en mooie bloemetjes. Dat doet het toch wel goed nietwaar? Net als alle parels en het mooie kant. Was genieten om er naar te kijken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi Plony! Prachtige kleuren! Alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony wat een dotje weer ... het plaatje is zeker een schatje ... De kant is weer super (wat zouden wij toch zonder kant doen hé ...) De bloemetjes passen perfect bij het plaatje ...
    Ons verlof achter de rug dus heb ik ook weer heeeeel veeel zin om aan de hobby te gaan.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig vind ik hem weer en zo,n mooi liefffffffffffff plaatje helemaal te gek Plony een echt juweeltje heb je ervan gemaakt.

    Liefssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon Plony en wat een prachtig plaatje, een heel bijzonder kaartje!
    En weer prachtig kant gebruikt, wat een hele mooie sfeer geeft!
    Dat was van korte duur bij Petal Lu, maar zoals je zegt het is goed zo?!
    Een goed en zonnig weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi plony
    wat een snoesje van een kaart en juist zo mooi met al die dingen die je erop zet!!!daar geniet ik van,haha had ook een vraagje over pinterest als je een bord volgt of een afbeelding opslaat op je pc kan iemand anders op pinterest dan op mijn pc komen?als ze mijn volgen?
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Corry....op jouw PC komen ze dan niet....dus sla maar lekker op als je iets leuks ziet en als je een privé-map maakt op pinterest dan kun je ook nog dingen alleen voor jezelf opslaan.
      xxx Plony

      Verwijderen
  8. Prachtig kaartje Plony met hele mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schiterende kaart en wat een heel lief plaatje super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beeldig kaartje weer Plony.. zeker het plaatje is super schattig.en die parelrandjes zijn ook hele leuke details

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony,

    Wat een lief kaartje is dit weer helemaal jou stijl mooi hoor!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig Plony, een ontzettend lief kaartje in mooie bij elkaar passende kleuren en details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful, I love the lace and vintage feel of your creation. Thank you for sharing it with us at Southern Girls this week!
    Lauren DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so very pretty, what a lovely image. Thank you for sharing this with us over at Crafty Girls Creations. Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje