Nieuwe challenge WLVC

Goedemorgen allemaal.....
Een hele maand is alweer voorbij en de nieuwe challenge is alweer aan de beurt bij WLVC.
We hebben op het WLVC-blog vandaag maar liefst 3 prijzen weg te geven dus ga even kijken of je soms bij de prijswinnaars zit.....Je weet maar nooit.

De nieuwe challenge die vandaag van start gaat duurt ook deze keer weer een hele maand en de sponsor voor deze challenge is...


De opdracht is simpel....alles mag, maar natuurlijk wél vintage.

Ga eens langs bij de dames van het DT die weer hele mooie voorbeelden hebben gemaakt voor deze challenge......en dit is mijn eigen bijdrage.....


Een romantisch kaartje, gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en natuurlijk helemaal op z'n plony"s met kant, vlinders en roosjes....


Leuk vind ik  de metalen embellies...Anne-Marije heeft ook altijd heel veel van dit leuke spul in de webwinkel...zo mooi passend bij vintage-kaarten.....


We hopen dat er weer lekker wordt mee gedaan aan onze challenge want een alles-mag opdracht is natuurlijk een eitje toch???

Heel veel knutselplezier allemaal.....xxx Plony

Reacties

  1. Je kaart is weer een waar kunstwerkje geworden Plony!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje weer Plony...erg leuk al die vintageaccentjes...maar ik heb meer moois gemist zie ik wel...prachtige creatie zijn dat....ik heb ze zojuist allemaal met bewondering bekeken...KNAP gedaan weer !!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals altijd weer super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende bijdrage voor WLVC.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony, een topper!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Romantische kaart Plony !!
    Weer een leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Prachtige kaart weer, met super mooie kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card, the shape and details are as always beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt weer super gedaan Plony, zo genieten! Van het hele DT hoor er was weer zoveel moois op het blog, wees er maar trots op! Ik hoef geen huisdier meer, wantvje moet steeds afscheid nemen hè, dat is het ergste, maar het gaat wel weer nu. Ik ga me maar eens concentreren om een mooi vintage kaartje te maken!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje