Pocket-letter

Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik naar de beurs in 's-Hertogenbosch geweest en daar heb ik een supergezellige dag gehad. Heel veel "bekenden" van blogs en FB gesproken...meer gekletst dus dan gekeken hahaha....maar tussen de bedrijven door toch ook nog wel hele leuke dingen gescoord.

De aankomende hit is natuurlijk de pocket-letter maar ik had van tevoren heel hard geroepen.....niets voor mij....ga ik écht niet doen...kan ik mijn ding niet in kwijt....
The Bouland zei dat dat dus écht niet waar was....je kunt er je ding heeeeeel goed in kwijt.Zij had schitterende voorbeelden hangen en ja....dan ga je toch maar eens proberen hahaha.
Ik had van afgelopen jaar nog hele leuke kerstplaatjes van Studio-light en die kwamen nu mooi van pas.....Mijn allereerste pocket-letter dus.....hahahaha....


De foto's zijn genomen bij het licht van mijn daglichtlamp dus niet helemaal top van kwaliteit maar ik denk dat jullie wel goed een idee kunnen krijgen wat ik gisteravond nog tot laat heb zitten doen....


Als ik dan thuiskom van zo'n beurs moet ik altijd nog even aan de gang. Mijn mannetje weet dat al hahaha.....Ga jij nog je kamertje in zeker..zegt hij dan hihihi...
Dat is heerlijk....hij had nog zijn eigen hobby....hij ging snijbonen snijden die nog van de moestuin waren gekomen hahaha.....zo hebben we allebei ons tijdverdrijf...


Dit was dijn mijn allereerste pocketletter en ik kan jullie vertellen....er komt er zéker nog 1.....

Fijne zondag allemaal....xxx Plony

Challenges:

http://christmascardchallenges.blogspot.nl/
http://welove2create.blogspot.co.uk/
http://craftingbydesigns.blogspot.nl/

Reacties

  1. Duidelijk te zien dat jij hierin wel degelijk je ding in kwijt kan, het is helemaal mooi en helemaal Plony! Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar een beursdag al niet goed voor is Plony, hel veel bekenden zien en toch ook wer onverwachte inspiratie op doen zodat je zelfs van deze hit een heel eigen creatie in jouw stijl weet te maken! Niet te geloven trouwens dat je na zo'n dag nog puf hebt om aan de freubel te gaan!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je pocket-letter is helemaal gaaf Plony ... super mooi, je hebt er echt je eigen stijl weer voor gebruikt ! Ik ga het toch ook een keertje proberen denk ik ...
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Plony, jij bent er snel bij en wat komen die plaatjes mij bekend voor..;p zó ver ben ik er nog niet mee hoor. Je kan er toch wel wat mee dus, vaak heb je inderdaad even een zetje en een ideetje van anderen nodig. Ik ga van de week eens met mijn pocketletter-ideeën aan de gang. Misschien tot ziens op een volgende beurs.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony
    Inderdaad snelle jelle hihihi, je hebt er echt iets heel mooi's van gemaakt, prachtig in deze vintage stijl.
    Het was super gezellig gisteren Plony en tot de volgende keer maar weer.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt als snelle Jelle zoals altijd wel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wat is hij mooi! Prachtig! En dat hangertje! Schitterend!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor Plony, jij kan volgens mij wel zo'n beetje alles een mooie vintage look geven!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldiggggggggggg vind hem echt super geworden wie weet hangt er binnen kort ook bij mij thuis een ;) whahaha

    Liefssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow zeg Plony echt geweldig hoor, heel leuk dat je meedoet met het We Love To Create Challenge Blog woww geweldig hoor Veel liefs Terry xxx http://welove2create.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje