Reminder WLVC

Goedemorgen,

Vandaag kom ik jullie even herinneren aan de lopende challenge van WLVC waarbij we een alles-mag opdracht hebben....maar uiteraard wél vintage.

Ik heb deze keer een mannen/jongenskaart voor jullie om te laten zien.....ja ja....soms bedenk ik dat wel eens ineens spontaan hahaha.
Niet mijn favoriete onderwerp maar er zijn zoveel leuke dingetjes te koop voor mannenkaarten op het ogenblik dat het nog leuk gaat worden om een kaartje te maken voor een man. hahaha


Heeeeeel stiekum heb ik er natuurlijk ook wel een enkel bloemetje bij geplakt....dat moest ff hoor....gewoon omdat het kan....toch?



blauw en kraft blijf ik toch ook een leuke combi vinden hoor....een beetje bewerken met wat gesso en hier en daar de glitterpen.....ja, dan lukt het best met zo'n kaartje....


Gaan jullie ook nog iets maken voor onze challenge??? Je hebt nog de hele maand de tijd dus wie weet lukt het nog wel in deze vakantietijd. We zien jullie heeeeel graag meedoen en er zijn altijd mooie prijzen te winnen dus....wat let je.....

Graag tot ziens bij WLVC, xxx Plony


Challenges:
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/  : anniversary
 http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/  : anything goes
http://www.craftyourpassionchallenges.blogspot.nl/  : anything goes

Reacties

  1. Superstoer met al die leuke items!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...... deze is gaaf, stoer maar lief tegelijk.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig gemaakt Plony, ziet er stoer uit en de kleurencombinatie vind ik erg mooi. Ik ga weer eens meedoen met jullie challenge, alles mag, handig toch? Het is al zolang geleden dat ik in Blogland ben geweest, onlangs een nieuwe Tag gemaakt en het begint weer te kriebelen om hier en daar te kijken. Liefs Hanny

      Verwijderen
    2. Prachtig gemaakt Plony, ziet er stoer uit en de kleurencombinatie vind ik erg mooi. Ik ga weer eens meedoen met jullie challenge, alles mag, handig toch? Het is al zolang geleden dat ik in Blogland ben geweest, onlangs een nieuwe Tag gemaakt en het begint weer te kriebelen om hier en daar te kijken. Liefs Hanny

      Verwijderen
  4. Dit is prachtig Plony. Heel mooi wat je er allemaal op verwerkt hebt en de kleurencombi is helemaal prachtig. Super gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Heel gaaf.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart. Heel gaaf.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet alleen een meisjeskaart kan schattig zijn, dat bewijst deze! Hij is echt mooi Plony!
    Helaas zit een 2e kaart er bij mij niet in voor de challenge....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful card, and men do like flowers, they wear them to weddings in their jackets.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat een super mooi mannenkaartje echt heel leuk gedaan. Ik ga zeker weer proberen mee te doen. Ik ben even een tijdje minder actief geweest maar ben weer bezig om de draad op te pakken. Ik blijf het veel te leuk vinden onze hobby freubelen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card I love the vintage image, the colours and beautiful detailing too
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Plony!
    Het is weer een waar kunstwerkje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Plony. Veel mooie details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaart Plony
    zeker eentje om bij weg te dromen geweldig !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely. I really like the color scheme. Thanks for joining our challenge at "Crafting From The Heart" and good luck in the draw.

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje