Harten....

Dit is een kopie van het Let's Get Bizzee blog !!!!!!!!!!!

Goedemorgen,


Vandaag mag ik jullie weer laten zien wat ik heb gemaakt met een product van Let's Get Bizzee en ik heb deze keer gekozen voor de 3 harten.. Ze zijn verschillend van maat en heel leuk om onder elkaar te hangen....

Ik heb de harten beplakt met papier uit een papierbloc van Joy Craft...
De tweede maat van de harten heb ik omgetrokken en uitgeknipt en die nogmaals op het grootste hart geplakt en ook de kleinste nog een keer erop...
Daarna het kleinste hart ook nog een keer op het 2e hart geplakt...
Klinkt misschien ingewikkeld maar is het niet ...als je kijkt dan zie je de verschillende laagjes van de harten...


Zoals jullie kunnen zien heb ik alle 3 de harten voorzien van een lief romantisch rimpel-kantje en waar nodig heb ik de randjes van de harten geruwd en beinkt met distress..


Dit is het grootste hart en dit hart heb ik nog voorzien van een bloementoef en een tekst....
Home is where the heart is....


Dit is het 2e hart...met kanten bloemetjes en een heel klein beetje bling....


Tenslotte de kleinste...met een kleinere bloementoef en een klein hartje van kunststof erachter.

Langs de achterkant heb ik een strook katoenen kant geplakt waar de hangers mee kunnen worden opgehangen...

Ik hoop dat jullie hier weer inspiratie van hebben gekregen en misschien wil je ook wel van die leuke harten gaan bewerken....Heel veel knutselplezier gewenst.

Lieve groetjes van Plony

Reacties

  1. Dit is echt schitterend Plony. Mag ik je misschien vragen hoe jij dat kant daar zo mooi omheen krijgt? Maak je dat mijn lijm vast of hoe doe je dit?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het kant vastgemaakt met tacky glue Joke.....dit kant is geplooid dus dat plakt al heel mooi om de bocht heen en met tacky glue druk je het direkt vast.

      Verwijderen
  2. OOOOOO wat ben je lekker bezig zeg alleen al als ik dit zie krijg ik toch zulke leuke ideeen en wat is dit kant prachtig zeg. Helemaal geweldig toppie gedaan.

    Liefsssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer mooi in elkaar gezet! Inderdaad viel mij ook al op hoe mooi het kantje zit langs de randjes. Mooi zo met z'n drietjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterende harten beeldschoon om op te hangen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous wall hanging, the hearts are so beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh plony wat ziet dit er wonderschoon uit zo gaaf om alledrie de harten dat mooie kant en zo leuk met die verschillende lagen dessin
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige romantische creatie. Heel mooi gemaakt Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel romantisch is deze hartjeshanger Plony....super mooi geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww Prachtig hanger Plony..........dit kan zo bij mij aan de wand hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, dit ziet er weer heel gaaf uit! Een juweeltje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende hanger ..... er is nog plek hier ;)
    Fijne avond groetjess Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie harten Plony met weer mooie kantjes, super gepimpt, liefs \Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bonjour je viens de visiter votre blog par le biais de la galerie photos Jacobi Hobby
    votre blog est magnifique un plaisir pour les yeux
    de plus il y a la traduction en français
    j'aimerai bien m'abonner Ă  votre blog es ce possible?
    bye

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You are very welcome to join my followers at this blog....thanx for visiting.
      xxx Plony

      Verwijderen
  15. Prachtig Plony. wat een moooie hanger. Super!. je magnoliakaart van het bericht hierboven is ook prachtig geworden. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje