Home is....

Dit is een blogpostje wat ik even tussendoor heb gepland....een verjaardagskaartje voor een hobbyvriendin....al verstuurd vóórdat ik met vakantie ging.
Een kaartje ingekleurd met derwent potloodjes....gewoon omdat dat leuk is om weer eens te doen.


Kijk haar eens zitten....ik weet niet waarom maar bij dit stempeltje moest ik direct aan vakantie denken...misschien dat schattige mutsje wat ze op heeft...beetje frans....en daar ben ik maar op verder gaan borduren. Eifeltoren, vliegtuigen...en dan denken aan HOME....Begrijp je mijn gedachtengang nog hahahahaha.....
Ik zie trouwens dat het kaartje nét ietsiepietsie scheef op de foto staat....nou ja, beetje draaien met je hoofd dan maar....


Home kan overal zijn hè.....het is maar net waar je je thuisvoelt....Home is where the heart is....



Lieve groetjes van Plony

Reacties

  1. Superlief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke verjaardagskaart Plony en inderdaad .... Home is where the heart is.....

    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje er valt weer van alles op te zien, en wat een
    lief kleurtje zo in het lila. Tja je kan je eigen overal thuis voelen.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Plony, de magnoliatjes blijven super om mee te werken. Prachtig geheel en kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Plony, en wat een leuke Tilda die je weer supermooi hebt ingekleurd. Jij kunt er wat van hoor!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk ontwerp Plony met echt je eigen 'draai' eraan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Plony!!
    Het is weer een waar kunstwerkje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig een echte plony creatie en ja home is where the heart is en ik kan me overal thuis voelen.

    Liefssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig een echte plony creatie en ja home is where the heart is en ik kan me overal thuis voelen.

    Liefssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een prachtig verjaardagskaartje Plony...en zeker die Tilda heb je heel mooi ingekleurd...

      groetjes en een fijn weekend
      Rosina

      Verwijderen
  10. A lovely design and it is a beautiful card for your friend.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enig kaartje!! Mooi de kleuren bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje