Nieuwe challenge bij Marvelous Magnolia

Goedemiddag op mijn blog waar ik weer een nieuw kaartje laat zien als DT-lid van Marvelous Magnolia .

De bloghop is weer achter de rug en we gaan verder met onze 101e challenge......en nog een keer is het ALLES MAG.

Mijn kaartje is ook een kaartje geworden voor een jarige hobbyvriendin...de bekende 2 vliegen in 1 klap dus.....Ik hoop dat ze het leuk vond om dit kaartje op de mat te vinden.....eigenlijk weet ik al dat ze het leuk vond....hahaha.....



Een kaartje met van alles en nog wat....stansjes van verschillende merken, een flinke bloementoef en natuurlijk als blikvanger mijn magnolia Tilda afdrukje.....mét frantage.....


Ook nog een vlinder erbij....die kwam ik nog tegen in een restjesbakje en hij kleurde wel bij de rest vond ik....


Doen jullie weer mee aan onze challenge???
Ik hoop van wel en ik wens iedereen in ieder geval heel veel hobbyplezier.

Liefs van Plony

P.s.  de winnaar van mijn bloghop-kaart en de bijbehorende prijs zal ik bekend maken bij aanvang van de volgende challenge i.v.m. vakantie op dit moment. Wat in het vat zit......

Reacties

  1. hoi plony
    nou je vriendin zal zeker blij en vrolijk worden van zo geweldig mooie en vrolijke kaart, ziet er als een bjoetie uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig hoor Plony, en mooie kleuren ook gebruikt bij je lieve Tilda'tje
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! Prachtige details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie zou zo'n geweldig mooi kaartje niet prachtig vinden ... Super mooi is ze en wat valt er veel moois op te bewonderen. Het stempeltje heb je weer fantastisch mooi ingekleurd en bewerkt ! Super hoor !
    Groetjes, Odette.
    ps... geniet maar van jullie vakantie hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig voorbeeldkaartje Plony....heel mooi ingekleurde Tilda....en daarbij die a la Plony details een schitterend kaartje...

    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Plony, er is weer zoveel moois op te zien!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous shape and card design, its a wonderful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een plaatje, Plony! Lekker vol en zo heerlijk in balans! Mooie stansen heb je gebruikt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een mooitjehoor, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje