Nieuwe challenge Paradise of Stamps

Goedemorgen.....
Welkom weer op mijn blog waar vandaag mijn kaartje staat voor de nieuwe challenge van Paradise of Stamps...
De opdracht is : Ribbon/pearls/lace en de sponsor is


Ik heb voor mijn kaartje een digi gebruikt van Stitchy Bear Stamps.....pas heb ik 3 digi's gewonnen en dit is 1 van de 3 die ik had uitgekozen....

Lief....en ook een beetje stoer....


Grappig is ze hè...Gigi is haar naam.....


Lekker met de frantage aan de slag geweest om mijn afdrukje heen...deze keer heb ik shabby pink gebruikt....leuk met dat oud-roze erin.....pastte er mooi bij....


De mooie houten bloem zat bij een bloemenbon die ik kreeg voor mijn verjaardag....in juni....verschillende vormen en kleurtjes..een leuk extraatje bij de bon...samen met een tijdschrift maakte het een heel leuk kado.
Natuurlijk komen die leuke houten bloemen altijd wel ergens van pas....zoals op deze kaart bijvoorbeeld.

Doen jullie weer gezellig mee aan de challenge..........
Lieve groetjes.....xxx Plony

Challenges:
http://craft-deebowz.blogspot.de/ : handmade bow
http://craftycardmakers.blogspot.de/ : floral embellishment
http://www.ribbongirls.blogspot.co.uk/  : use any image

Reacties

  1. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en wat een leuke digi heb je uitgekozen. Inderdaad een beetje stoer. Frantage blijft ook erg mooi op je creaties te gebruiken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plony super kaartje weer ... Het stempeltje is geweldig mooi en ook weer zoals altijd super mooi ingekleurd ... de frantage is ook heel erg mooi ! Mooie kleurencombinatie !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie stempel en een prachtige kaart Plony
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG dit kaartje Plony...wat een mooi ingekleurd en schattig stempeltje....KNAP gedaan weer !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super zeg! Wat een leuke digi!
    En die bloem, leuk dat je dat kan hergebruiken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Wat een super mooie creatie Plony !
    Je digi is ook een leukerd ,mooi met de houten bloem .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Darling card!! And that flower is yummy!! Beautiful coloring. Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Join us again soon. Hugs, Barbara { Craft-Dee BowZ}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en wat heb je die digi mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning creation thank you for joining us at Carfaty Cardmakers and More.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card.Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje