Nieuwe challenge MM ....Christmas

Hallo......gezellig dat jullie er weer zijn.
Ik heb een voorbeeldkaartje voor jullie voor de nieuwe challenge van Marvelous Magnolia .
We blijven nog even in de kerstkaartjes en dat vind ik helemaal niet zo erg want ik heb er nog wel een paar nodig.
Deze keer heb ik weer een want bewerkt....uitgesneden met de cricut.....en natuurlijk mét een Tildaatje.....


Voor iedereen die roept dat ik alles in het roze maak....écht niet hè hahaha....kijk maar eens hoe blauw.....Mooi papier van Maja design....en dat haalt het niet uit welke kleur het is....


Ik vind deze Tilda zo leuk....zo winters en helemaal weggedoken in haar kraag.....
De sneeuw vliegt om haar oren........maar ze is er op gekleed.....


Gaan jullie weer meedoen???
Ik hoop dat ik voor een beetje inspiratie heb gezorgd en ben je al klaar met je kerstkaarten.....dan maak je er gewoon vast 1 voor volgend jaar......óf je stuurt hem naar mij....hahahaha. Prima bestemming hoor......

Een hele fijne dag allemaal en liefs van Plony.

Reacties

  1. Nou en of dit een inspiratie is, geweldig vind ik deze creatie.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Plony this is gorgeous! And I love that Tilda! JHudy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk in deze mooie blauwe kleuren en tilda zit te bibberen van de kou
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer ontzettend gaaf uit Plony! Wat een mooie details weer!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje in de vorm van een want. En de Tilda is inderdaad een schatje zeg!
    Mooie winterse kleuren..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een chique wantje Plony....wat heb je die weer schitterend opgemaakt en ook Tilda zo mooi ingekleurd....echt weer een TOPPER!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er weer een werk van gemaakt, er is weer zoveel te zien en wat een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart. Heel mooi in de "want" vorm. Het kleine dorpje bovenaan geeft het zo'n gezellig speels kerstaanzicht. Petje af Plony !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Wat een ontzettend prachtige want kaart Plony !
    Super super mooie accentjes heb je weer aangebracht top hoor !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje